درباره بیمه دانا

بيمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشاركت بيمه Commercial Union انگليس بصورت شركت سهامي عام با سرمايه بخش خصوصي  تأسيس شد. اين شركت پس از 5 سال فعاليت در قالب بخش خصوصي در تيرماه 1358 براساس مصوبه شوراي انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شركت بيمه خصوصي ملي اعلام شد .

در آذرماه سال 1367 به موجب « قانون نحوه اداره امور شركت‌هاي بيمه » شركت‌هاي بيمه ملي شده ( آريا، اميد، پارس، توانا، تهران، حافظ، ساختمان و كار، شرق، ملي) در شركت سهامي بيمه دانا ادغام و به موجب همين قانون مقرر شد اين شركت ضمن بررسي حساب‌ها و تسويه ديون دولت و سهامداران شركت‌هاي ادغامي، به عنوان يك شركت بيمه تخصصي در رشته بيمه‌هاي اشخاص شروع به فعاليت نمايد .

به دليل محدوديت حوزه فعاليت و نبود امكان رقابت با ساير شركت‌هاي بيمه در سال 1375 با تصويب ماده واحده‌اي توسط مجلس شوراي اسلامي به بيمه دانا اجازه داده شد همچون ساير شركت‌هاي بيمه‌اي فعاليت نمايد. فعاليت‌هاي عمومي بيمه دانا عملاً از ابتداي سال 1376 آغاز و گسترش يافت .

شركت بيمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضاي رقابتي حاكم در بازار بيمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مديران، كاركنان و نمايندگان خود ضمن حفظ بيمه‌گذاران قديمي و جذب بيمه‌گذاران جديد و افزايش حق بيمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعيت خود را از لحاظ سهم در بازار بيمه به سومين شركت بزرگ بيمه‌اي كشور ارتقاء دهد. اين شركت از ديرباز در زمينه استانداردسازي عمليات خود با اخذ گواهينامه‌هاي مديريت ريسك، مشتري‌مداري و كيفيت خدمات در صدد متمايز نمودن خدمات خويش مي‌باشد .

امروزه بيمه دانا از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به عنوان بيمه‌گر حرفه‌اي و با اخلاق شناخته شده كه تمايل روزافزون بيمه‌گذاران به اين شركت، نشانگر توانايي اين شركت در اطمينان بخشي به توليدكنندگان، صنعت‌كاران و در نهايت سهامداران مي‌باشد.

در حال حاضر بیمه دانا با وجود 61 شعبه،1987 نمایندگی، 35 شرکت نمایندگی،115 نمایندگی فروش ویژه بیمه عمر، 670 کارگزاری و سه دفتر فرعی با در دست داشتن حدود 7/7 درصد بازار بیمه کشور خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ بازار بیمه کشور به همگان معرفی کرده است.

 

نقش بیمه دانا در شبکه نوآوری تهران

بیمه دانا، ارائه دهند خدمات بیمه تکمیلی به اعضای شبکه نوآوری تهران می‌باشد که تا به حال در 3 دوره توانسته اعضای شبکه نوآوری تهران را تحت پوشش بیمه تکمیلی نماید و به آنان نیز خدمات ارائه دهد که در آینده ای نه چندان دور علاوه بر بیمه تکمیلی قرار است انواع دیگری از بیمه ها را در شبکه تینت به اعضای آن ارائه دهد.

آخرین اخبار

فرم ثبت اطلاعات استارتاپ

در بانک اطلاعاتی ۳۰۰۰ استارتاپ در ۱۰۰ دسته خود را به ثبت برسانید.

بهترین زمان استفاده از وام برای راه‌اندازی یا توسعه‌ی استارتاپ

بهره‌گیری از وام همواره بهترین گزینه برای راه‌اندازی یک استارتاپ نیست؛ راه‌ها و منابع متعددی برای تأمین سرمایه لازم یک کسب‌و‌کار وجود دارد.

پنج دلیلی که موجب ناکامی استارتاپ‌ها می‌شوند

طبق بررسی‌های فوربز نود درصد استارتاپ‌ها با شکست مواجه می‌شوند. دلایل آن می‌تواند ناشی از مشکلات نهفته در الگوی کسب‌و‌کار، ارزیابی بازار، تیم مدیریتی، سرعت پیش‌روی یا مدیریت بودجه باشد.

چرا بیشتر استارتاپ‌ها ناکام می‌مانند؟ زیرا بنیان‌گذاران مرتکب این اشتباه تاسف‌آور می‌شوند

استارتاپ‌ها به‌خاطر ریسکی بودنشان شکست نمی‌خورند. ناکامی استارتاپ‌ها غالبا به‌خاطر عدم شناخت کافی بنیان‌گذاران از خودشان است.