درباره بیمه دانا

بيمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشاركت بيمه Commercial Union انگليس بصورت شركت سهامي عام با سرمايه بخش خصوصي  تأسيس شد. اين شركت پس از 5 سال فعاليت در قالب بخش خصوصي در تيرماه 1358 براساس مصوبه شوراي انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شركت بيمه خصوصي ملي اعلام شد .

در آذرماه سال 1367 به موجب « قانون نحوه اداره امور شركت‌هاي بيمه » شركت‌هاي بيمه ملي شده ( آريا، اميد، پارس، توانا، تهران، حافظ، ساختمان و كار، شرق، ملي) در شركت سهامي بيمه دانا ادغام و به موجب همين قانون مقرر شد اين شركت ضمن بررسي حساب‌ها و تسويه ديون دولت و سهامداران شركت‌هاي ادغامي، به عنوان يك شركت بيمه تخصصي در رشته بيمه‌هاي اشخاص شروع به فعاليت نمايد .

به دليل محدوديت حوزه فعاليت و نبود امكان رقابت با ساير شركت‌هاي بيمه در سال 1375 با تصويب ماده واحده‌اي توسط مجلس شوراي اسلامي به بيمه دانا اجازه داده شد همچون ساير شركت‌هاي بيمه‌اي فعاليت نمايد. فعاليت‌هاي عمومي بيمه دانا عملاً از ابتداي سال 1376 آغاز و گسترش يافت .

شركت بيمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضاي رقابتي حاكم در بازار بيمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مديران، كاركنان و نمايندگان خود ضمن حفظ بيمه‌گذاران قديمي و جذب بيمه‌گذاران جديد و افزايش حق بيمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعيت خود را از لحاظ سهم در بازار بيمه به سومين شركت بزرگ بيمه‌اي كشور ارتقاء دهد. اين شركت از ديرباز در زمينه استانداردسازي عمليات خود با اخذ گواهينامه‌هاي مديريت ريسك، مشتري‌مداري و كيفيت خدمات در صدد متمايز نمودن خدمات خويش مي‌باشد .

امروزه بيمه دانا از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به عنوان بيمه‌گر حرفه‌اي و با اخلاق شناخته شده كه تمايل روزافزون بيمه‌گذاران به اين شركت، نشانگر توانايي اين شركت در اطمينان بخشي به توليدكنندگان، صنعت‌كاران و در نهايت سهامداران مي‌باشد.

در حال حاضر بیمه دانا با وجود 61 شعبه،1987 نمایندگی، 35 شرکت نمایندگی،115 نمایندگی فروش ویژه بیمه عمر، 670 کارگزاری و سه دفتر فرعی با در دست داشتن حدود 7/7 درصد بازار بیمه کشور خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ بازار بیمه کشور به همگان معرفی کرده است.

 

نقش بیمه دانا در شبکه نوآوری تهران

بیمه دانا، ارائه دهند خدمات بیمه تکمیلی به اعضای شبکه نوآوری تهران می‌باشد که تا به حال در 3 دوره توانسته اعضای شبکه نوآوری تهران را تحت پوشش بیمه تکمیلی نماید و به آنان نیز خدمات ارائه دهد که در آینده ای نه چندان دور علاوه بر بیمه تکمیلی قرار است انواع دیگری از بیمه ها را در شبکه تینت به اعضای آن ارائه دهد.

آخرین اخبار

اقتصاد دانش‌بنیان؛ موتور محرک تولید و پیشرفت/ نقش اقتصاد دانش‌بنیان باید در افق 50 ساله پررنگ‌تر شود

پیرو تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که در آن مبانی و آرمان‌های پیشرفت و افق مطلوب کشور در پنج دهه آینده ترسیم و تدابیر موثر برای دستیابی به آن طراحی‌شده است؛ مقام معظم رهبری دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین‌شده و ارایه نظرات مشورتی جهت تکمیل و ارتقای این سند بالادستی فراخواندند.

ستاری خبر داد: توسعه صادرات محصولات فناورانه به کشورهای همسایه

معاون علمی و فناوری رییس جمهور از توسعه صادرات محصولات فناورانه و دانش بنیان به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و آذربایجان خبر داد و گفت: کشورهای جنوب شرق آسیا و آفریقا به عنوان یکی از اهداف اصلی صادرات محصولات فناورانه و دانش بنیان هستند.

ستاری: توسعه درون‌زا از دل بوم استان می جوشد‌

به اعتقاد معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، هرمزگان دارای ظرفیت‌های ذاتی متعددی از جمله دريا و صنايع وابسته بيشمار به آن است که باید محیطی فراهم شود تا این ظرفیت ها به کمک دانش بنیان ها و استارتاپها شكوفا شوند.

رفع چالش‌های استارتاپ‌ها تنها با بکارگیری چند روش ساده

استارتاپ‌ها در ابتدای کار خود کارمندان زیادی ندارند اما هر روز با مشکلات زیادی درگیر می‌شوند؛ آنها معمولا به دنبال افرادی هستند که بتواند چالش‌های جدید کسب‌وکار را برایشان مدیریت و ارایه کند.