نهمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال



حضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. بنابراین نیاز به فراگیری دانش و تجربه جدید وجود دارد. آکادمی دیجیتال مارکتینگ با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام به برگزاری دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال کرده است. برخورداری از اساتید حرفه ای و مثال های واقعی در هر کدام از شاخه های این دانش می تواند به ایجاد تجربه ای ارزشمند برای دانش پژوهان عزیزکمک نماید.

 

تاریخ شروع :  5 مردادماه 1396 روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 13

 هزینه دوره :  مبلغ 3.000.000 تومان 

مکان برگزاری : خیابان ولیعصر . روبروی توانیر . بن بست شمس . پلاک 3 دانشگاه جامع علمی کاربردی  طبقه 4 

 

این دوره در 3 سطح برگزار می گردد و در مجموع 120 ساعت می باشد. 

 

سطح یک دوره دیجیتال مارکتینگ:

  • اصول دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی زیر ساخت ها جهت اجرای کمپین تبلیغاتی آنلاین
  • ویژگی های یک وب سایت ایده آل
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات آنلاین
  • تجزیه، تحلیل و آنالیز فرآیند بازاریابی آنلاین
  • A/B Testing یا گزینه برتر

 

سطح دوم کارگاه های تخصصی:

  • کارگاه تخصصی گوگل ادوردز 
  • کارگاه تخصصی بهینه سازی سایت (سئو)
  • کارگاه تخصصی شبکه های اجتماعی 
  • کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیک

 

سطح سوم استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

  • طراحی جامع استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
  • تحلیل کسب و کار خود و رقبا و بررسی دلایل موفقیت یا شکست در فضای آنلاین
  • هدف گذاری مرحله به مرحله برای توسعه برند خود در فضای آنلاین
  • روش انتخاب ابزارها و روش های تبلیغاتی بهینه برای کسب و کار خود
  • طراحی یکپارچه کمپین های تبلیغاتی برای ایجاد حداکثر بازده

 

مخاطبان این دوره :

  • مدیران ارشد و میانی سازمان ها
  • مدیران فروش و بازاریابی
  • مدیران R&D
  • مدیران روابط عمومی
  • استارتاپ ها  و کسب و کارهای کوچک
  • دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار  و MBA

 


مزیت های دوره Mini MBA – Digital Marketing :

  • اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • انتخاب موضوعات کاربردی به همراه مثال های عملی
  • ایجاد پروفایل حرفه ای دانش پذیران در وب سایت آکادمی دیجیتال مارکتینگ
  • امکان حضور رایگان در وبینار های تخصصی آموزشی ( مکمل دوره )
  • امکان حضور در سمینار های تخصصی آموزشی با تخفیف ویژه ( موازی با دوره )
  • پروژه پایانی و توانایی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
  • ارائه فایل های صوتی و فایل های ارائه اساتید و معرفی منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)
  • مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزی
  • اشتراک 3 ماهه رایگان در باشگاه دیجیتال مارکتینگ (IDMC)
  • گواهینامه مورد تایید IQS انگلستان
  • آمادگی برای آزمون بین المللی وب سایت هاب اسپات ( معتبر ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در دنیا )

نکته : این آزمون برای دانشپذیران دوره، رایگان می باشد .

 
شما می توانید با پیش ثبت نام تا تاریخ 31 تیرماه از تخفیف 600 هزارتومانی شرکت در دوره استفاده کنید.

 

در این دوره می آموزیم :

در این دوره نحوه مدیریت درست و بهینه کسب و کار با توجه به چشم انداز و امکانات موجود مبتنی به برنامه ریزی را می آموزیم. این دوره به ما کمک می کند تا با توجه به پتانسیل های موجود و منابع و ابزارهای تحت نظر، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کسب و کار خود را تدوین و آنالیز کنیم. این دوره بیشتر تمرکز بر مباحث مربوط به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و ابزار های تحت وب دارد. در این دوره ابزار های جدید معرفی، آخرین بروز رسانی ها انجام و برای برنامه های آتی آماده می شویم. ایجاد مزیت رقابتی و افزایش رضایت مندی مشتریان از جمله موارد مهم در این دوره می باشد. کسب و کارهای آنلاین می بایست بدانند چگونه بقای خود را تضمین کنند و شرکت‌های رو به رشد باید توان استفاده از ابزارهای انلاین را نیز داشته باشند. این دوره به صورت Case Study و کاملا کاربردی به مدت 94 ساعت کلاس حضوری و 26 ساعت وبینار و کار عملی، برگزار خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

کپی کارت ملی

کپی شناسنامه

2 قطعه عکس رنگی 4*3

آخرین مدرک تحصیلی 


ثبت نام کنید

معرفی شبکه


رویداد های شبکه

ثبت‌نام دومین دوره شتابدهی مرکز امید

پذیرش طرح‌ها در دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید آغاز شد. دوره شتابدهی مرکز امید فرآیندی یک‌ساله ...

تور فناوری نانو

تور فناوری نانو با هدف: معرفی دستاوردهای کشور در حوزه فناوری نانو/ایجاد انگیزه و روحیۀ خودباوری در میان دانشجویان /معرفی خدمات و تسهیلات ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و ...

فستیوال بازار دارایی‌های فکری و نوآوری صنایع شیمیایی و پلیمر

فن بازار منطقه اي استان کرمانشاه، با همكاري مركز فن بازار ملي ايران، پارک علم و فناوري استان کرمانشاه ، شركت فرابورس ايران و با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ....

دومین کارگاه عملی پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)

امروزه امنیت اطلاعات، یکی از چالش‌های اصلی در عصر فناوری اطلاعات محسوب می‌شود