رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران پنجم اسفند ماه امسال به منظور پیوند بین صاحبان صنایع و صاحبان ایده برگزار می‌شود.

رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران پنجم اسفند ماه امسال به منظور پیوند بین صاحبان صنایع و صاحبان ایده برگزار می‌شود.
رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران (Iran Tech Plus) به منظور پیوند بین صاحبان صنایع و صاحبان ایده و با هدف ایجاد فضایی پویا در زیرساخت‌های سنتی و تحرک بخشی به روح اقتصاد کشور پنجم اسفند ماه امسال به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.
مخاطبان این رویداد صاحبان ایده و فناوری پیشرفته / استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، شرکت‌های صنعتی هستند.
محیط زیست، سلامت و بهداشت، انرژی، حمل‌ونقل، صنایع غذایی و شهر هوشمند، محورهای رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران را تشکیل می‌دهند.
دسترسی به شبکه سرمایه‌گذاران بالقوه برای پروژه‌ها، محصولات و خدمات فناوری‌های پیشرفته، ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات تجاری و صنعتی جدید، افزایش قابلیت دیده شدن توسط شرکای بالقوه تجاری و صنعتی، بهبود و افزایش درک و تحلیل ایده پردازان و صاحبان فناوری از بازار هدف و تقاضای واقعی، استفاده از امکانات خدمات حمایتی و مشاوره‌ای مالی و مدیریتی برای فناوری‌های منتخب، حضور در مسابقه «بهترین ارایه تجاری» و بهره‌مندی از جوایز در نظر گرفته شده از جمله مزایای شرکت در این رویداد برای فناوران و صاحبان ایده است.
دست‌یابی به فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری، آشنایی با تیم‌های خلاق و راه حل های نوین و منحصر به فرد فناورانه در راستای رفع نیازها و مشکلات صنعت، آشنایی با دستاوردهای پیشرفته و نوین تکنولوژی، استفاده از خدمات مشاوره‌ای فناورانه، مالی و مدیریتی (که توسط متخصصین مورد تایید اتاق ایران ارایه می‌شود) نیز از مزایای این رویداد برای صاحبان سرمایه و صنعت به شمار می رود.
قرار است در این روز ۲۰ طرح برگزیده معرفی شوند و جزییات ۲۰ طرح دیگر نیز در خلال برنامه مطرح شود؛ در برگزاری این نشست، حفظ حقوق مالکیت معنوی ایده‌ها و پایین آوردن ریسک احتمالی در قراردادهایی که ممکن است با معرفی طرح‌ها بین سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده منعقد شود به عنوان یک اولویت مطرح است.
علاقمندان برای شرکت در این رویداد تنها تا پایان ششم بهمن فرصت ثبت نام و ارسال طرح های تجاری خود را دارند. نتایج ارزیابی طرح های تجاری نیز در هفته پایانی بهمن ماه اعلام می شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: