دانش بنیان ها و توسعه اقتصادی

شرکت های دانش بنیان در چند سال اخیر توانسته اند تحول عظیمی در بخش های مختلف و در نهایت در اقتصاد ایجاد کنند. روند توسعه این شرکت ها در سالهای اخیر با سرعت بیشتری دنبال شده که اهمیت آن را بیشتر از قبل نشان می دهد. بنابراین برای پیاده سازی اقتصاد نوآور که هدف اصلی کشور باید باشد نیاز به حمایت و ارایه تسهیلات و خدمات به شرکت های دانش بنیان داریم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: اشتغال فراگیر شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند تثبیت می‌شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: یکی از طرح های معاونت علمی و فناوری اجرای برنامه ارتقای مقیاس تولید و اشتغال شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند است که بر اساس این برنامه، شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان که نیازمند منابع مالی برای توسعه فعالیت خود هستند، هدفگیری شده‌اند.

شرکت‌‌های خلاق در بیست و‌هفتمین نمایشگاه قرآن حضور می‌یابند

شرکت های خلاق و فناور فعال در حوزه قرآن و عترت می توانند با تخفیف 50 درصدی جهت اخذ غرفه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در محل مصلی تهران حضور یابند.

قدرت «فن‌بازارهای تخصصی»در جذب ایده‌های فناوری

بر اساس اعلام ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور، یکی از ماموریت های معاونت علمی و فناوری سامان‌دهی فن بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی است که می تواند نقش مهمی در جذب ایده های فناوری داشته باشد.

در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد؛ مراسم معارفه یازدهمین دوره فراخوان مرکز رشد فناوری نخبگان

معارفه یازدهمین دوره فراخوان مرکز رشد فناوری نخبگان برگزار شد و تیم‌های متقاضی جدید برای عضویت در این مرکز، با فرایند‌ها و خدمات مرکز رشد آشنا شدند.

معاون رئیس‌جمهور: ۴۳۵۰ شرکت دانش بنیان در کشور مشغول فعالیت هستند

معاون رئیس‌جمهور گفت: چهار هزار و ۳۵۰ شرکت دانش بنیان در کشور مشغول فعالیت هستند.

احیای یک قانون زیرخاکی برای رسوخ فناوری در رشد اقتصاد/ پهنه‌های متروکه‌ای که بوی رونق تولید می‌دهد

رئیس مرکز توسعه فناوری‌­های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهره‌گیری از پهنه‌های متروکه برای ایجاد کارخانه‌های نوآوری و تاثیر آن بر رونق تولید را تشریح کرد.
۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارتاپ‌ها

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارتاپ‌ها

روابط‏ عمومی را بی‌‏شک می‌توان به عنوان یکی از مهم‏ترین بخش‏‌های هر سازمانی دانست، همانطور که از عنوان روابط ‏عمومی پیداست، شما در این بخش قرار است با داخل و خارج از سازمان یا به طور کل با مجموع ذی‌‏نفعان خود ارتباط موثر و مفید برقرار و حفظ نمایید. در اینجا نکته قابل توجه این است که کیفیت این ارتباط می‏‌بایست چگونه باشد و آیا ارتباط صرف کافی است یا خیر؟ قطعا اینطور نخواهد بود، چرا که ارتباط بدون اعتماد، مانند تلفن همراه بدون آنتن‏‌دهی است! با این تلفن همراه چه خواهید کرد؟

اولویت زیست‌بوم دانش‌بنیان همراهی با محورهای گام دوم انقلاب است.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در سال گذشته برای اقتصاد و اشتغال کشور، غرورآفرین بوده است و در راستای تأکید بینیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر این حوزه، نقش این زیست‌بوم در اقتصاد و اشتغال کشور پررنگ وج دی تر دنبال می‌شود.

زیست‌بوم دانش‌بنیان در مسیر پیمودن دومین گام انقلاب است

به اعتقاد معاون علمی و فناوری رییس جمهوری محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی دانش بنیان با تکیه به نوآوری جوانان بنیان‌گذار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در مسیر تحقق است.
۳۳