در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران، دومین دوره ثبت نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی با همکاری پارک فناوری پردیس در بازه زمانی 28 فروردین لغایت 15 اردیبهشت انجام خواهد شد.

در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، فناور و اعضای شبکه نوآوری تهران، دومین دوره ثبت نام از متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی با همکاری پارک فناوری پردیس در بازه زمانی 28 فروردین لغایت 15 اردیبهشت انجام خواهد شد.

مزایای طرح:

پوشش جامع خدمات درمانی: در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی شامل دندانپزشکی، بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیکی، زایمان، انواع آزمایش، پاتولوژی، فیزیوتراپی، نوار قلب، درمان نازایی، خرید عینک، ناهنجاری های جنین و ... تحت پوشش قرار دارند.

تخفیف ویژه حق بیمه برای شرکت های دانش بنیان: به موجب انعقاد قراداد تجمیعی، نرخ حق بیمه از طریق این طرح به میزان قابل توجهی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که به برای شرکت‌ها ارائه می‌شود کاهش یافته است.

بدون محدودیت تعداد پرسنل: به عنوان اصلی‌ترین ویژگی این طرح می‌توان به نداشتن محدودیت تعداد پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد اشاره کرد. که به دلیل این محدودیت همواره شرکت‌های کوچک و متوسط از امکان استفاده از خدمات بیمه درمان بی‌بهره بوده‌اند. دراین طرح محدودیتی برای تعداد کارکنان لحاظ نشده است و به بنگاه‌های کوچک و متوسط امکان می‌دهد با بهبود سطح خدمات‌رسانی به کارکنان خود، پایداری خود را تقویت کنند.

ارایه سه سطح خدمت برای سلیقه و بودجه های متفاوت: سه طرح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمت متفاوت جهت انتخاب ارایه شده است.

امکان بیمه پدر و مادر: کارکنان شرکت هایی که بیمه می شوند می توانند پدر و مادر خود را بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند.

شرایط عمومی

  1. شرکت‌های دانش بنیان پس از ثبت نام در شبکه نوآوری تهران می توانند بصورت برخط تقاضای ثبت نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند.
  2. افراد صرفا با داشتن بیمه‌گر پایه(تامین اجتماعی یا خدمات درمانی)می‌توانند اقدام به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی نمایند.
  3. هر شرکت می تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام وقت خود و اعضای خانواده شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه شده اصلی) را ثبت نام نماید. 
  4. کلیه شرکت‌هایی که متقاضی این طرح هستند موظفند حداقل  50 درصد اعضای پرسنل لیست بیمه شرکت خود را جهت بیمه تکمیلی معرفی کنند.

نحوه ی پرداخت حق بیمه

  1. مبلغ حق بیمه توسط شرکت‌های عضو به صورت 35 درصد نقد و درهنگام ثبت نام و مابقی مبلغ بصورت اقساطی حداکثر در 6 قسط پرداخت خواهد شد و در هر صورت هر یک از شرکت ها مسئولیت حقوقی ناشی از عدم پرداخت حق بیمه را خواهند داشت.
  2. درصورت پرداخت نقدی، حق بیمه مشمول 10 درصد تخفیف خواهد شد.
  3. بیمه شده های اصلی با هزینه 405.480 ریال برای یکسال تحت پوشش بیمه عمر و حادثه تا سقف 100.000.000 ریال قرار خواهند گرفت، که هزینه آن در ابتدای قرارداد و بصورت برخط دریافت خواهد شد.
  4. مدت زمان ارایه خدمات بیمه یکسال تمام شمسی است،که ازساعت24 مورخ 05/02/1397 شروع و در ساعت 24 مورخ 05/02/1398 خاتمه می یابد، و از آن تاریخ به بعد، بصورت سالیانه قابل تمدید خواهد بود.
  5. دوره انتظار برای زایمان 6 ماه و برای بیماریهای مزمن 3 ماه می باشد.

مهلت ثبت نام برای استفاده از خدمات بیمه تا تاریخ 15/02/1397 می‌باشد، و تاریخ شروع پوشش خدمات بیمه تکمیلی از 05/02/97 خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: