پارک علم و فناوری ایرانیان با توجه به تکمیل عضویت 10 شرکت اول، شرایط ویژه ای برای عضویت 10 شرکت دوم در نظر گرفته است.

به گزارش واحد ارتباطات و امور بین الملل پارک علم و فناوری ایرانیان، اراضی فاز اول این پارک که از امتیاز مرغوبیت و جانمایی مناسب برخوردار می­ باشند(با الویت واگذاری به شرکت‌های دانش بنیان)، با شرایط استثنایی ازجمله امکان بهرمندی تا 30 درصد تخفیف و  پرداخت اقساطی به‌فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که این شرایط تنها برای ده شرکت در نظر گرفته شده است و آخرین مهلت استفاده از این تسهیلات تا آخر شهریور ماه 1397 می­ باشد.

پارک علم و فناوری ایرانیان به عنوان بستری جهت تجاری سازی یافته های تحقیقاتی شرکتها دانش بنیان و فناور، در نزدیک­ترین منطقه ویژه اقتصادی به تهران (منطقه ویژه اقتصادی زرندیه) واقع شده است. مزایای قانونی استقرار در این مجموعه شامل معافیت مالیات بر عملکرد سالیانه (اظهارنامه)، معافیت مالیات بر قرارداد، معافیت مالیات حقوق پرسنل مستقر در پارک، معافیت از پرداخت هرگونه عوارض معمول کشور و ...می‌باشد. همچنین با توجه به قرار گرفتن این پارک در منطقه ویژه اقتصادی، شرکتهای مستقر در این پارک از مزایای مناطق ویژه اقتصادی از جمله معافیت های گمرکی بهرمند خواهند شد.

شرکت های علاقمند به عضویت در این پارک می­توانند برای کسب اطلاعات و هماهنگی بازدید با شماره 66500065-021 داخلی 1442 تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: