یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در حوزه پزشکی موفق به دریافت جایزه ۲۰۱۸ از سوی مجموعه‌ Global Health & Pharma شد.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در حوزه پزشکی به دلیل ارایه‌ نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی موفق به دریافت جایزه‌ فناوری ۲۰۱۸ از سوی مجموعه‌ Global Health & Pharma شد؛ Global Health & Pharma پلت‌فرمی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات، فناوری و نوآوری‌ها در سطح بین‌المللی است که برای ارتقای شبکه‌های ارتباطی و همکاری بین جوامع جهانی در سه حوزه‌ سلامت انسان، حیوان و محیط زیست در کشور انگلستان تاسیس شده‌ است.
این شرکت دانش‌بنیان تحقیقات خود را در زمینه بیوپلیمرهای دریایی و کاربرد پزشکی آنها آغاز کرد و هم اکنون با تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم، بندآورنده‌های خونریزی و محلول‌های ضدعفونی کننده برپایه نانونقره فعالیت‌های خود را توسعه داده است.
هم اکنون محصولات کیتوتک دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گواهی CE، ایزو ۱۳۴۸۵، ۵ ثبت اختراع اروپایی و ۲۲ ثبت اختراع ملی است که از آن جمله می‌توان به محصولات ترمیم زخم کیتوتک برای محدوده وسیعی از زخم‌ها و سوختگی‌ها، محصولات بندآورنده خونریزی برای بندآوردن خونریزی‌های وریدی و شریانی و محلول‌های ضد عفونی‌کننده سیلوسپت به عنوان تکنولوژی جدیدی از محلول‌های ضدعفونی کننده غیرالکلی با استفاده از کلوئید نقره اشاره کرد.
"سیلوسپت" یکی از فناوری‌های ارایه شده از سوی این شرکت بوده که گواهی نانومقیاس نیز دریافت کرده است. خانواده‌ محصولات ضدعفونی کننده‌ سیلوسپت فاقد الکل، بوی بد و رنگ بوده و به هنگام استفاده در محل زخم ایجاد سوزش و درد نمی‌کنند.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: