استانداری تهران در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نسبت به هرگونه حمایت از شرکت های دانش بنیان اعلام آمادگی کرد.

استانداری تهران در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نسبت به هرگونه حمایت از شرکت های دانش بنیان اعلام آمادگی کرد.
استاندار تهران باهدف حمایت از اقتصاد مقاومتی و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان از سازمان فناوری پردیس معاونت علمی بازدید کرد. همچنین کارگروه‌های مختلف شهرستان نیز در خلال بازدید وی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.
وی در بازدید از سازمان فناوری پردیس معاونت علمی از پویایی و شکوفایی و استقرار 240 شرکت دانش‌بنیان در هم‌جواری پایتخت ابراز خرسندی کرد و گفت: پارک‌های فناوری کشور باید از سازمان فناوری پردیس معاونت علمی الگوبرداری کنند و مدل اجرایی این پارک را سرلوحه ارتباطات خود در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند.
وی یکی از راه‌های رسیدن به‌مراتب عالیه علمی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و سازمان فناوری پردیس معاونت علمی را نمونه‌ای بارز از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری برشمرد و اعلام کرد: استانداری تهران، آمادگی هرگونه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی که بی‌شک رمز موفقیت نخبگان و آینده‌سازان جمهوری اسلامی خواهد بود را دارد.
وی از فضای کار اشتراکی مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان و ایرانیان متخصص خارج از کشور که در سازمان فناوری پردیس معاونت علمی مستقر هستند، بازدید کرد و ابداع طرح‌های این‌چنینی را یکی از خلاقیت‌های مدیران پارک و معاونت علمی دانست که حلقه‌ مفقوده‌ای در سطح کشور بوده است.
مهدی صفاری نیا، رییس سازمان فناوری پردیس معاونت علمی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و حوزه‌های کاری در سازمان فناوری پردیس معاونت علمی پرداخت و یکی از مولفه‌های مهم در ادامه مسیر رسیدن به پیروزی شرکت‌های دانش بینان در سطح استان تهران را حمایت استانداری تهران دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: