مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت الله بروجردی روز سه شنبه در آیینی با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه نوآوری تهران، مدیر روابط عمومی و رسانه ای دانشگاه آیت الله بروجردی در حاشیه این مراسم گفت: این مرکز در سه مرحله با یک هزار مترمربع مساحت طراحی شده که مرحله نخست آن در زمینی به گستره 400 متر مربع امروز راه اندازی شد.
سعید دانشیار، اعتبار ساخت این مرکز را هشت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این مرکز شرکت های نوپا و دانش بنیان، کارگاه های مرتبط با فناوری و کارآفرینی و همایش ها در این مرکز برپا می شود و دانشجویان می توانند با برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم از مزایای آن بهره برند.
وی ادامه داد: این مرکز با حمایت مادی و معنوی رئیس جمهوری راه اندازی شده تا به شرکت های نوپا و دانش بنیان و دانشجویان خدمات لازم ارایه دهد و زمینه اشتغال 2 نفر را به صورت مستقیم و پنج نفر را به به صورت غیر مستقیم فراهم کرده است.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بعد از حضور در بروجرد به خرم آباد سفرمی کند و از شرکت های دانش‌بنیان خرمان و دکتر جهانگیر خرم‌آباد، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و مرکز نوآوری مشترک بین پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و دانشگاه لرستان دیدن خواهد کرد.
بازدید از پارک علم و فناوری لرستان، بازدید از خانه حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان، بازدید مراکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان ازجمله دیگر برنامه‌های سفر سورنا ستاری به لرستان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: