تا امروز بیش از ۵۰۰۰ نفر از خانواده شرکت‌های دانش‌بنیان، نوپا و فناور از طریق شبکه نوآوری تهران تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی قرار گرفته‌اند. در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور با همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا، اعضاء شبکه نوآوری در سراسر کشور می توانند از روز یکشنبه ۲۵ فروردین تا پایان روز سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال 99-98 اقدام نمایند.

با توجه به استقبال اعضای شبکه نوآوری، ثبت نام چهارمین دوره بیمه تکمیلی شبکه ویژه شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، نوپا، فناور و کارگزاران شبکه نوآوری تهران تا پایان روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت تمدید شد. چهارمین دوره ثبت‌نام بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و شرکت‌های عضو شبکه نوآوری تهران آغاز شد.

برای ثبت نام خدمات بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از اینجا اقدام کنید.

جهت عضویت شرکت خود در شبکه نوآوری تهران همین حالا اقدام کنید. بیمه تکمیلی تنها خدمت تینت برای شرکت‌های عضو شبکه نیست.

مخاطبین شبکه نوآوری تهران

شبکه همانطور که از عنوانش پیداست مجموعه‌ای از خدمات را به مجموعه‌ای از عناصر و فعالین این عرصه ارائه می‌کند، در واقع هر فرد حقیقی و حقوقی که به نحوی در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور فعالیت می‌کند، چه خدمت‌دهنده باشد و چه خدمت‌گیرنده، چه ایده‌پرداز باشد و چه خریدار ایده و یا به صورت گسترده‌تر هر فردی که تمایل به فعالیت در این اکوسیستم را دارد میتواند عضوی از شبکه باشد.

مزایای شبکه برای اعضا شبکه نوآوری تهران

وقتی بحث شبکه به میان می‌آید اولین موضوع همان بحث تعاملات و ارتباطات زنجیره‌وار درون شبکه است، در واقع توسعه ارتباطات بین عناصر شبکه، خود فی‌نفسه برای اعضای شبکه قابل اهمیت است، وقتی این ارتباطات شکل بگیرد خدمات جدیدی به عرصه ظهور می‏‌رسد و پاسخگویی به نیازها هم تسریع می‌یابد به علاوه بحث یکپارچگی دسترسی به خدمات و یکپارچگی دسترسی به عناصر زیست بوم در میان است که موجب ایجاد شفافیت و جلوه‌گری مزیت‌های رقابتی عناصر نسبت به یکدیگر می‌شود.
 شناخت عناصر از هم، باعث گرفتن خدمات با کیفیت‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر خواهد شد و در کنار همه اینها امکان ظهور و بروز بیشتر برای معرفی شرکتهای کوچک و استارتاپ‌ها نیز ایجاد خواهد شد و همین موضوع امکان رقابت سالم در درون شبکه را فراهم میکند.

لازم به ذکر است شبکه برای حضور شرکت‌های نوپا و استارتآپ‌ها فرصت ویژه‌ای را درنظر گرفته و این مجموعه‌ها می‌توانند با برقراری ارتباط با شبکه در فرآیندی بسیار ساده از این فرصت بهره‌مند شوند.

 

 

 

جهت عضویت شرکت خود در شبکه نوآوری تهران همین حالا اقدام کنید. بیمه تکمیلی تنها خدمت تینت برای شرکت‌های عضو شبکه نیست. 

برای ثبت نام خدمات بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از اینجا اقدام کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: