سفر استارت‌آپی آمادای تریپ با حضور فعالان زیست‌‌بوم کارآفرینی همدان و حمایت مرکز شتابدهی نوآوری و به‌منظور تقویت زیست‌بوم کارآفرینی کشور در تاریخ 26 فروردین‌ماه، برگزار شد.

به گزارش شبکه نوآوری تهران، امین بهراد‌مهر، مدیرعامل وی‌سرویس در رابطه با برگزاری این سفر استارت‌آپی که از مرکز پردازش دیجی‌کالا آغاز و پس از پارک فناوری پردیس به کارخانه‌ی نوآوری آزادی و فضای کار اشتراکی زاویه می‌رسید، گفت: آمادای تریپ به‌منظور تقویت زیست‌بوم کارآفرینی در شهرهای دور از مرکز تدارک دیده‌شده تا هم‌سفران ما ضمن بازدید از مکان‌های تجاری و کارآفرینی، به طرح چالش‌های خود باهدف انتقال تجربه و شبکه‌سازی و همچنین ایجاد ارتباط بپردازند.

مدیرعامل وی‌سرویس، برگزاری این سفر استارت‌آپی را در راستای رویدادهای شبکه‌سازی همفکر دانسته و ضمن اشاره به برگزاری این رویدادها در 52 شهر ایران گفت: عمده‌ی مسافران امروز فعالانی هستند که در رویدادهای هفتگی همفکری شهر همدان ما را همراهی می‌کنند.

بهرادمهر افزود: آمادای تریپ، از مرکز پردازش دیجی‌کالا در جاده‌ی مخصوص کرج آغاز و فعالان زیست‌بوم کارآفرینی پس از بازدید از پارک فناوری پردیس و برگزاری جلسات همفکری با حضور مدیران عامل SMS.IR و کار روا بنیان و همچنین جمعی از مدیران ستادی پارک فناوری پردیس، در کارخانه‌ی نوآوری آزادی و فضای کار اشتراکی زاویه حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین سید داود متولی، کارشناس مرکز نوآوری شتابدهی در گفتگو با روابط عمومی پارک فناوری پردیس، خاطرنشان کرد: حمایت و تسهیل برگزاری این دست رویدادهای کارآفرینی ازجمله مسؤولیت‌های مرکز شتابدهی نوآوری و همچنین پارک فناوری پردیس است که موجبات انتقال تجربه را فراهم می‌آورد.

وی ضمن اشاره به حضور 38 نفر از فعالان زیست‌بوم کارآفرینی کشور در این رویداد، گفت: امروز در پارک فناوری پردیس میزبان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه‌های استارت‌آپی می‌باشیم که ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، فرصت آشنایی با چند تن از مدیران عامل را باهدف انتقال تجربه، پیدا خواهند کرد.

متولی افزود: شبکه‌سازی مهم‌ترین مؤلفه‌ی ارتقاء و توسعه‌ی زیست‌بوم استارت‌آپی به شمار رفته و ما در این دست رویدادها ضمن آشنایی افراد با دستاوردهای پارک فناوری پردیس، بر ایجاد ارتباط بهینه میان شرکت‌های مستقر در این پارک و فعالان خارج از این مجموعه اهتمام می‌ورزیم.

نخستین سفر استارت‌آپی آمادای تریپ در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت وی‌سرویس ازجمله شرکت‌های مستقر در مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس و برگزارکننده‌ی رویداد همفکر در شهر همدان و همچنین حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی در تاریخ 26 فروردین‌ماه جاری برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: