وزارت صنعت معدن و تجارت از تاریخ 27 تا 30 تیرماه 98 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران «نخستین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید» را برگزار می نماید.

وزارت صنعت معدن و تجارت با عاملیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) نمایشگاهی از نیازهای فناوری و صنعتی کشور را با حضور صنایع بزرگ و کارخانجات تولیدی کشور از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با عنوان «نخستین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید» برگزار می نماید.

این نمایشگاه، برخلاف نمایشگاههای معمول کشور، بجای عرضه توانمندی شرکتها، به ارائه نیازمندی آنها اختصاص دارد و فرصت مناسبی برای فناوران، شرکتهای دانش بنیان و فناور، اعضای پارکها و مراکز رشد و ... برای آگاهی با نیازهای صنایع بزرگ کشور بوده که بتوانند با استفاده از توان فنی و مهندسی خود نسبت به ارائه راه حل/ محصول و انعقاد قرارداد بپردازند.

شرکتهایی همچون ماموت، ایران خودرو (ساپکو)، گروه خودروسازی سایپا، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، ذوب آهن اصفهان، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، مجتمع صنعتی اسفراین، فولاد خراسان، ایرالکو، لوله گستر اسفراین، ایرانسل، همراه اول، جی ال ایکس، سندیکای صنعت مخابرات، لورچ، توس چینی، گروه صنعتی انتخاب، دمنده، ایران رادیاتور، لوازم خانگی کن، برفاب، پارس خزر، شیرالات قهرمان، کابل ابهر و ... در این نمایشگاه به ارائه نیازهای صنعتی و فرصتهای داخلی سازی قطعات و سیستم های خود خواهند پرداخت.

لذا ضمن دعوت از شما سرور گرامی برای بازدید از این نمایشگاه (که همزمان با نمایشگاه الکامپ نیز می باشد) به اطلاع می رساند شبکه نوآوری تهران نیز با ظرفیت ۷ بروکر خود در این نمایشگاه حضور داشته و برای هماهنگی جلسات B2B و تنظیم صورتجلسات و تفاهمات اولیه آماده خدمت رسانی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی نمایشگاه به آدرس tavaniran.idro.ir مراجعه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: