با حمایت شبکه فناوری و نوآوری ایران، ثبت‌نام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت آسان شد.

 با حمایت شبکه فناوری و نوآوری ایران، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، مشاوران و پیمانکارانی که کاربر حقوقی و حقیقی تینت هستند می‌توانند به صورت رایگان در سامانۀ ستاد ایران عضو شوند. 

اعضای تینت می‌توانند بدون پرداخت هزینۀ 70 هزار تومان، حق عضویت، از طریق سامانه آریاتِندر (‌مُجری ثبت نام ستادایران‌)، ثبت نام کنند و نام کاربری و رمز عبور خود را از سامانه setadiran.ir دریافت کنند.

ثبت نام در ستاد ایران

 

ثبت‌نام در سامانه‌ی ستاد ایران چه مزیتی دارد؟

با ثبت‌نام در سامانۀ ستاد ایران می‌توانید در بیشتر معامله‌های دولتی، خارج از قانون برگزاری مناقصات، مشارکت داشته باشید.

سامانۀ تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) بستر اینترنتی و آنلاینی است که برای مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی سراسر کشور با هر توان مالی و تخصصی ایجاد شده است.


در ستاد ایران نیازها و عدم نیازهای تمامی دستگاه‌های دولتی در قالب خریدهای جزئی و متوسط، مناقصه و مزایده منتشر می‌شود. به آسانی می‌توانید اسناد و مدارک هر نیاز را مطالعه کنید و در آن مشارکت کنید.
در این سامانه برای اطمینان از امنیت فرایندهای معامله‌های آنلاین، جدیدترین و به‌روزترین روش‌های جهانی به کار گرفته می‌شوند.


امیدواریم با حضور چشم‌گیر افراد حقوقی و حقیقی در فرایندهای معاملاتی سامانۀ ستاد ایران، در مسیر شفاف‌سازی قراردادها و توزیع عادلانۀ فرصت‌ها گامی مؤثر برداریم.

 

چه کسانی می‌توانند در سامانه‌ی ستاد ایران فعالیت کنند؟

سامانه‌ی تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) بستر اینترنتی و آنلاینی است که برای مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی سراسر کشور با هر توان مالی و تخصصی ایجاد شده است. سامانه‌ی ستاد ایران بستر شفافی برای معامله‌های دولتی است. فعالان اقتصادی می‌توانند با عضویت در این سامانه در معامله‌های دولت شریک شوند.

اخیراً فریلنسرها نقش مهمی در کسب و کارها، مخصوصاً کسب‌وکارهای دیجیتالی دارند. از آن‌جایی که تعداد آن‌ها رو به افزایش است و این نقش روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شود، بهتر است در عرصۀ معامله‌های دولتی هم فعال شوند.

در این سامانه نیازها و عدم نیازهای تمامی دستگاه‌های دولتی در قالب خریدهای جزئی و متوسط، مناقصه و مزایده منتشر می‌شود. فریلنسرها مانند صاحبان دیگر کسب‌وکارها می‌توانند با عضویت در سامانۀ ستاد ایران به آسانی می‌توانند اسناد و مدارک هر نیاز را مطالعه کنند و در آن مشارکت کنند.

ثبت نام در ستاد ایران

شبکۀ فناوری و نوآوری ایران (تینت) با هدف حمایت از استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فریلنسرها راه‌اندازی شده است. این شبکه با ایجاد تسهیلات متفاوت برای شرکت‌های نوپا تلاش می‌کند جایگاه مناسبی برای این شرکت‌ها در اقتصاد کشور ایجاد کند.

تینت با فراهم‌آوردن امکاناتی مانند اعطای تسهیلات مالی از صندوق‌های اعتباری، عقد قرارداد با فضاهای کار اشتراکی برای کم‌کردن هزینه‌ها برای استارتاپ‌ها و فریلنسرها و... توانسته است برای پیشرفت شرکت‌ها قدم‌هایی بردارد.

تینت به دنبال این اقدامات، امکانی فراهم آورده است که فریلنسرها هم بتوانند در سامانه ستاد ایران فعالیت کنند. چون جای فریلنسرها به عنوان ارائه‌دهندگان واقعی کالا و خدمات، در این سامانه خالی است.


عضو شدن در سامانۀ ستاد ایران شامل مراحلی است که در ادامه آمده است:

۱‌ نام در سامانه ستاد ایران
۲. (توکن) دریافت گواهی امضا الکترونیکی
۳. آموزش استفاده از سامانه‌های معاملاتی در صورت نیاز
۴. دسترسی به اطلاعات طبقه‌‎بندی‌شده
۵. گزینش مورد معاملاتی و اعلام پیشنهاد قیمت

با انجام این مراحل هر فعال اقتصادی می‌تواند در بستر شفاف معاملات دولت شریک شود.

مطابق آیین نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (‌ستاد‌) به شماره 165389/ت46849ک مورخ ۱۳۹۰/۰۸/۲۱ هیئت وزیران، همۀ دستگاه‌های اجرایی موضوع ب (‌تأمین‌کنندگان، مناقصه‌گران و مزایده‌گران‌) قانون برگزاری مناقصات موظف‌اند با اعلام به مدیریت ستاد برای ثبت‌نام در ستاد اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند با استفاده از امضای الکترونیکی و با رعایت مقررات مربوط، همۀ مراحل مناقصه یا مزایده را از طریق ستاد انجام دهند.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

متقاضیان با دو ماهیت حقوقی یا حقیقی ثبت‌نام می‌شوند و پس از ورود به سامانه ستاد ایران می‌توانند در تمامی معاملات خرید و فروش دولتی مشارکت کنند.

مشخصات واحد ثبت‌نام آریاتِندر


تلفن: ۰۲۱۴۲۰۵۷ داخلی ۱

دورنگار: ۸۸۸۱۵۱۷۸

تلگرام و واتس‌آپ: ۰۹۳۶۳۲۳۳۹۶۱

آدرس: خیابان مطهری، خیابان فجر، پایین تر از بیمارستان جَم، کوچه غفاری، پلاک ۴۳، واحد ۱۸ و ۱۵

لینک ثبت‌نام آنلاین در ستاد ایران:

https://bit.ly/31ZiRkh

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: