با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

تفاهم نامه ایجاد نخستین پارک اقتصاد دیجیتال در پارک فناوری پردیس با حضور آقایان ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،‌با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه برای توسعه فناوری فراهم خواهد شد.

 

 
 
همچنین آقای سورنا ستاری در حاشیه انعقاد تفاهم نامه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال پردیس در جمع خبرنگاران افزود: بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان ماحصل فروش شرکت‌های زیست‌بوم پردیس در سال 98 بوده است و به زودی برنامه هزار هکتاری شدن پردیس و تبدیل شدن به شهر فناوری، محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: هر روزه در این پارک فناوری اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای نوپا مستقر در این پارک، به طور مستمر موفقیت‌های تازه‌ای را رقم می‌زنند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، رونق زیست بوم اقتصاد دانش بنیان را ماحصل نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان و اقتصاد دانش‌بنیان، همدلی و تعامل نهادهای اثر گذار در هیأت دولت، دیگر دستگاه‌ها و همراهی جامعه دانست و گفت: حمایت‌های همه‌جانبه رییس جمهوری و اعضای هیأت دولت موجب ایجاد زیست بوم بسیار خوبی برای رونق اقتصاد دانش‌بنیان با راه اندازی پارک‌های فناوری شده که یکی از نمونه‌های موفق این پارک‌ها در پردیس شکل گرفته است.

 

 

آقای ستاری تأکید کرد: توسعه همکاری ها با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گامی مهم در رونق کسب ‌و ‌کارهای دانش بنیان و کسب و کارهای فعال در اقتصاد دیجیتال و فضای مجازی است.
وی ادامه داد: امیدوارم با تداوم این همکاری‌ها، تحولات خوبی در حوزه اقتصاد دیجیتال رخ دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: