چطور محیط کاری منعطف بسازیم؟

چطور محیط کاری منعطف بسازیم؟

ایجاد محیط کاری منعطف، فرایندی زمان‌بر است که تحقق آن به تلاش و استمرار بستگی دارد. مدیران امروزی باید علاوه بر درک اهمیت انعطاف‌پذیری، درصدد ایجاد این ویژگی در کارکنان و تسری آن به کل سازمان باشند.
بررسی مهم‌ترین و محبوب‌ترین متدولوژی‌های مدیریت پروژه

بررسی مهم‌ترین و محبوب‌ترین متدولوژی‌های مدیریت پروژه

شناسایی انواع متدولوژی مدیریت پروژه، نقشی اساسی در نتایج حاصل از اجرای یک پروژه دارد و به همین دلیل، لازم است ضمن آشنایی با هر متدولوژی، با مفاهیم، اصول و موارد کاربرد آن‌ها آشنا باشیم.
شنیدن؛ مهارت ضروری در خدمات به مشتریان

شنیدن؛ مهارت ضروری در خدمات به مشتریان

مهارت شنیدن فعال، سنگ بنای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان است. برای اینکه بتوانید درک بهتری از دغدغه‌های مشتریان داشته باشید و با رویکردی همدلانه، به آن‌ها کمک کنید، ابتدا باید به آنچه می‌گویند، درست گوش دهید.
روش‌های مؤثر مدیریت مشتریان

روش‌های مؤثر مدیریت مشتریان

آشنایی با روش‌های مؤثر مدیریت مشتریان، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا علاوه بر افزایش رضایت خریداران از طریق توسعه و تعمیق روابط، آن‌ها را به مشتریانی وفادار برای خودشان تبدیل کنند.
دلایل استرس در محیط کار و راه‌های کاهش آن

دلایل استرس در محیط کار و راه‌های کاهش آن

شناسایی عوامل استرس شغلی، مدیران و رهبران را قادر می‌سازد تا ضمن حفظ سلامت روانی کارکنان، از تأثیر پیامدهای استرس منفی بر عملکرد آن‌ها و بروز مسائلی مثل فرسودگی شغلی جلوگیری کنند.
اهمیت انعطاف‌پذیری در کسب‌وکارهای امروز

اهمیت انعطاف‌پذیری در کسب‌وکارهای امروز

درک اهمیت انعطاف‌پذیری در کسب‌وکار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ضمن تغییر دیدگاهشان نسبت به پدیده تغییر، آن را از یک عامل تهدید بالقوه به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کنند.
متدولوژی مدیریت پروژه چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

متدولوژی مدیریت پروژه چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

متدولوژی مدیریت پروژه، فرایندی کارآمد است که تحت نظارت مدیر پروژه اجرایی می‌شود و تحقق اهداف یک پروژه را از طریق تخصیص بهینه منابع و نظارت مستمر بر پیشرفت امور، امکان‌پذیر می‌سازد.
بزرگ‌ترین اشتباهات تجاری که صنعت IT و تکنولوژی تابه‌حال به خود دیده است

بزرگ‌ترین اشتباهات تجاری که صنعت IT و تکنولوژی تابه‌حال به خود دیده است

مرور بزرگ‌ترین اشتباهات تجاری تاریخ در صنعت فناوری و IT به ما نشان می‌دهد که گاهی یک تصمیم به‌ظاهر کم‌اهمیت یا تعجیل و تعلل در اخذ یک تصمیم مهم چطور می‌تواند یک شرکت عظیم را به پایان راه برساند.
اهمیت فرهنگ سازمانی

اهمیت فرهنگ سازمانی

درک اهمیت فرهنگ سازمانی، شرط لازم موفقیت سازمان و برقراری ارتباط سالم و مؤثر با کارکنان و مشتریان است. فرهنگ، به شناسنامه‌ای شبیه است که بدون آن، سازمان هیچ هویت مشخصی ندارد.
توصیه‌های برای انگیزش کارکنان

توصیه‌های برای انگیزش کارکنان

افزایش انگیزه کارکنان، کلید ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی در سازمان‌هاست. مدیران توانمند از این واقعیت به‌خوبی آگاه هستند و به‌موازات این آگاهی، برای یافتن راهکارهایی مؤثر برای انگیزش بهتر کارکنان تلاش می‌کنند.
۱۷