تمرین‌هایی برای تقویت مهارت حل مسئله

تمرین‌هایی برای تقویت مهارت حل مسئله

تقویت مهارت حل مسئله، مستلزم تمرین است که به شما در اتخاذ رویکردی فعالانه و مؤثر در مواجهه با مسائل مختلف زندگی کمک می‌کند و کیفیت تصمیماتتان را ارتقا می‌دهد.
نکاتی برای مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک

نکاتی برای مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک

آگاهی از فوت‌وفن مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینان و صاحبان مشاغل را در استفاده بهینه از ارزشمندترین دارایی‌هایشان توانمند نموده و مسیر پیشرفت را برای مجموعه هموار می‌سازد.
چطور مسئله فرسودگی شغلی کارکنان را حل کنیم

چطور مسئله فرسودگی شغلی کارکنان را حل کنیم

کاهش فرسودگی شغلی، لازمه حفظ سطح بهره‌وری کارکنان سازمان است که نیل به این منظور، شناسایی دقیق عوامل فرسایش و در مرحله بعد، پیاده‌سازی یک روش سیستماتیک برای اِعمال تغییرات را می‌طلبد.
ذهن آگاهی چطور از شما رهبر بهتری می‌سازد؟

ذهن آگاهی چطور از شما رهبر بهتری می‌سازد؟

تأثیر ذهن آگاهی در بهبود رهبری، قابلیت‌های فرد را در هدایت یک سازمان به شکلی چشمگیر افزایش داده و سطح انعطاف و کارآمدی رهبران را در رویارویی با شرایط مختلف ارتقا می‌دهد.
اهمیت وفاداری کارکنان و راه‌های بهبود آن

اهمیت وفاداری کارکنان و راه‌های بهبود آن

افزایش وفاداری کارکنان، برگ برنده سازمان‌ها در استفاده بهینه از نیروی انسانی محسوب می‌شود که به‌موازات افزایش پیچیدگی فضای کسب‌وکار، اهمیت بیشتری در مقایسه با قبل پیدا کرده است.
تفاوت بین رهبری و مدیریت

تفاوت بین رهبری و مدیریت

تشخیص تفاوت رهبر و مدیر از آن جنبه مهم است که این دو مفهوم به‌واسطه همپوشانی نسبی وظایف، تا حد زیادی شبیه به یکدیگر هستند درحالی‌که به لحاظ ماهوی، کاملاً با یکدیگر فرق دارند.
ترغیب کارمندان به ادامه همکاری با سازمان شما

ترغیب کارمندان به ادامه همکاری با سازمان شما

ترغیب کارکنان به ادامه همکاری با سازمان، زمانی امکان‌پذیر است که کارکنان ضمن احساس تعهد نسبت به مجموعه، به این باور برسند که عضوی از یک خانواده هستند و مورد احترام قرار می‌گیرند.
روندهای حوزه منابع انسانی در سال 2021

روندهای حوزه منابع انسانی در سال 2021

آشنایی با روندهای جدید منابع انسانی، قابلیت شرکت‌ها را در جذب استعدادهای برتر و حفظ آن‌ها افزایش می‌دهد و به همین دلیل، متخصصان HR باید ضمن شناخت این روندها با آن‌ها سازگار شوند.
عادت‌هایی برای مقابله با فرسودگی شغلی

عادت‌هایی برای مقابله با فرسودگی شغلی

برخورداری از مهارت مقابله با فرسودگی شغلی، کارکنان را در زمینه مدیریت عوامل ناخوشایند مربوط به کار، توانمند می‌سازد و کمک می‌کند به جای اتخاذ رویکردی منفعلانه، شرایط را به نفع خودشان برگردانند.
چطور به‌عنوان یک مدیر رابطه آسیب‌دیده با کارمند خود را بهبود دهیم؟

چطور به‌عنوان یک مدیر رابطه آسیب‌دیده با کارمند خود را بهبود دهیم؟

بهبود رابطه با کارمند، مهارتی مهم است که همه مدیران باید واجد آن باشند. روابط حرفه‌ای مخدوش، مانع از شکل‌گیری تعامل و همکاری می‌شوند و برای سازمان پیامدهایی منفی ایجاد می‌کنند.
۱۶