نکات مصاحبه شغلی موفق، الزاماً همان موارد روتینی نیستند که با یک جستجوی ساده در گوگل نشان داده میشوند. بعضی از این نکات، اسراری هستند که مصاحبهکنندگان هرگز آنها را فاش نمیکنند!
کارمندان توانا از مهمترین برگ برندههای یک سازمان یا کسبوکار هستند. اما باید توجه داشت که داشتن چنین کارمندانی نیازمند فراهم کردن بستری مناسب برای توانمندسازی کارمندان است. در این پست بیشتر بخوانید.
افزایش رضایت مشتری، مستلزم خلق تجربه بهتر برای او در تعامل با کسبوکار است که این امر، ضمن ایجاد حس وفاداری در خریداران، سودآوری تجاری را مستقیماً تحت تأثیر قرار میدهد.
شناسایی نیاز مشتری یکی از مهمترین جنبههای کسبوکار است که بهواسطه آن میتوانید ضمن درک درست مشتریان، محصولات و خدماتی ارائه دهید که به بهترین شکل ممکن، پاسخگوی انتظارات آنها باشند.
حضور مؤثر و هوشمندانه در یک رویداد شبکهسازی آنلاین میتواند تا حد زیادی، خلأ ناشی از فاصلهگذاری اجتماعی را که یک مانع جدی در مسیر شبکهسازی محسوب میشود، پُر کند.
شبکهسازی مجازی بهواسطه تبدیل شدن فاصلهگذاری اجتماعی به یک هنجار ناخواسته، حالا بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت یافته که باید به آن توجه ویژهای داشته باشید.
مرور درسهایی از شکست استارتاپها به کارآفرینان کمک میکند تا اقداماتی را که به ناکامی کسبوکارهای مختلف منجر شدهاند، بشناسند و با اجتناب از آنها در مسیر تحقق اهدافشان، با اطمینان بیشتری گام بردارند.
درک ضرورت تحقیق در مورد مشتریان، کارایی و اثربخشی یک کسبوکار را در پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار، همگامی با روندهای جدید و نهایتاً جلب حداکثری رضایت مصرفکننده تضمین میکند.
رشد کسبوکار در ابتداییترین مفهوم به معنای افزایش میزان فروش و درآمد شرکت است و در این میان، نکات ظریفی وجود دارند که میتوانند به صاحبان مشاغل در دستیابی به این هدف مهم کمک کنند.
غلبه بر خودکمبینی، نه رویدادی یکباره، بلکه درواقع نوعی فرایند است که بهواسطه آن میتوانید ضمن مهار ترسها و تردیدهای درونی، قابلیتها و استعدادهای ذاتیتان را به منصه ظهور برسانید.