رازهایی که مصاحبه‌کنندگان به شما نمی‌گویند

رازهایی که مصاحبه‌کنندگان به شما نمی‌گویند

نکات مصاحبه شغلی موفق، الزاماً همان موارد روتینی نیستند که با یک جستجوی ساده در گوگل نشان داده می‌شوند. بعضی از این نکات، اسراری هستند که مصاحبه‌کنندگان هرگز آن‌ها را فاش نمی‌کنند!
توانمندسازی کارکنان به چه معناست؟

توانمندسازی کارکنان به چه معناست؟

کارمندان توانا از مهم‌ترین برگ برنده‌های یک سازمان یا کسب‌وکار هستند. اما باید توجه داشت که داشتن چنین کارمندانی نیازمند فراهم کردن بستری مناسب برای توانمندسازی کارمندان است. در این پست بیشتر بخوانید.
گام‌هایی برای افزایش رضایت مشتری در سال جدید

گام‌هایی برای افزایش رضایت مشتری در سال جدید

افزایش رضایت مشتری، مستلزم خلق تجربه بهتر برای او در تعامل با کسب‌وکار است که این امر، ضمن ایجاد حس وفاداری در خریداران، سودآوری تجاری را مستقیماً تحت تأثیر قرار می‌دهد.
چند پیشنهاد برای شناسایی نیاز مشتریان

چند پیشنهاد برای شناسایی نیاز مشتریان

شناسایی نیاز مشتری یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کسب‌وکار است که به‌واسطه آن می‌توانید ضمن درک درست مشتریان، محصولات و خدماتی ارائه دهید که به بهترین شکل ممکن، پاسخگوی انتظارات آن‌ها باشند.
توصیه‌هایی برای شرکت در رویدادهای شبکه‌سازی آنلاین

توصیه‌هایی برای شرکت در رویدادهای شبکه‌سازی آنلاین

حضور مؤثر و هوشمندانه در یک رویداد شبکه‌سازی آنلاین می‌تواند تا حد زیادی، خلأ ناشی از فاصله‌گذاری اجتماعی را که یک مانع جدی در مسیر شبکه‌سازی محسوب می‌شود، پُر کند.
شبکه‌سازی مجازی چیست؟

شبکه‌سازی مجازی چیست؟

شبکه‌سازی مجازی به‌واسطه تبدیل شدن فاصله‌گذاری اجتماعی به یک هنجار ناخواسته، حالا بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت یافته که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
درس‌هایی از شکست استارتاپ‌ها

درس‌هایی از شکست استارتاپ‌ها

مرور درس‌هایی از شکست استارتاپ‌ها به کارآفرینان کمک می‌کند تا اقداماتی را که به ناکامی کسب‌وکارهای مختلف منجر شده‌اند، بشناسند و با اجتناب از آن‌ها در مسیر تحقق اهدافشان، با اطمینان بیشتری گام بردارند.
ضرورت تحقیق در مورد مشتریان برای بقای کسب‌وکار شما

ضرورت تحقیق در مورد مشتریان برای بقای کسب‌وکار شما

درک ضرورت تحقیق در مورد مشتریان، کارایی و اثربخشی یک کسب‌وکار را در پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار، همگامی با روندهای جدید و نهایتاً جلب حداکثری رضایت مصرف‌کننده تضمین می‌کند.
گام‌های ساده برای رشد کسب‌وکار شما

گام‌های ساده برای رشد کسب‌وکار شما

رشد کسب‌وکار در ابتدایی‌ترین مفهوم به معنای افزایش میزان فروش و درآمد شرکت است و در این میان، نکات ظریفی وجود دارند که می‌توانند به صاحبان مشاغل در دستیابی به این هدف مهم کمک کنند.
چطور بر خودکم‌بینی غلبه کنیم؟

چطور بر خودکم‌بینی غلبه کنیم؟

غلبه بر خودکم‌بینی، نه رویدادی یک‌باره، بلکه درواقع نوعی فرایند است که به‌واسطه آن می‌توانید ضمن مهار ترس‌ها و تردیدهای درونی، قابلیت‌ها و استعدادهای ذاتی‌تان را به منصه ظهور برسانید.
۱۴