راهکارهایی برای افزایش تمرکز در محیط کار

راهکارهایی برای افزایش تمرکز در محیط کار

تمرکز به معنای داشتن اشتیاق و دقت برای انجام کارهاست و افزایش آن موجب موفقیت و بالا رفتن بازده افراد می‌شود. استفاده از تکنیک‌های تمرکز به شما این توانایی را می‌دهد که مدت زمان زیادی روی یک کار تمرکز کرده و آن را به نحو احسن انجام دهید.
قوانین موفقیت برای کارآفرینان

قوانین موفقیت برای کارآفرینان

انعطاف‌پذیری، سخت‌کوشی، توجه به استعدادها و علایق، برخورداری از نگرشی واقع‌بینانه و بسیاری موارد دیگر از قوانین موفقیت در کسب‌‎وکار به حساب می‌آیند. در فضای به شدت رقابتی کنونی، رسیدن به اهداف مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و تجزیه و تحلیل هوشمندانه نظرات و ایده‌های افراد گوناگون است.
اشتباه‌های رایج مدیریت منابع انسانی در استارتاپ‌ها

اشتباه‌های رایج مدیریت منابع انسانی در استارتاپ‌ها

اشتباهات منابع انسانی ممکن است نتایج جبران ناپذیری را برای سازمان‌ها و استارتاپ‌ها به همراه داشته باشد. از این جمله می‌توان به احتمال از دست رفتن نیروی کار ماهر و اتلاف منابع سازمان اشاره کرد. جلوگیری از این اشتباهات مستلزم آموزش، مطالعه و دقت کافی است.
ترفندهایی برای تقویت مهارت کار تیمی

ترفندهایی برای تقویت مهارت کار تیمی

تقویت مهارت کار تیمی نیازمند صرف وقت و به‌کارگیری ترفندهای مناسب است. از عوامل موثر در این امر می‌توان به حمایت و پشتیبانی از کارکنان و اعضاء تیم، پذیرش ایده‌های جدید، توانایی برقراری ارتباط و سازمان‌دهی اشاره کرد.
تمرکز بر کسب‌وکار به جای محصول

تمرکز بر کسب‌وکار به جای محصول

تمرکز بر کسب و کار به معنای ایجاد ساختاری قدرتمند و تعیین یک استراتژی دقیق است که فارغ از محصول یا خدمات بتواند متضمن بقاء سازمان باشد. این امر بیش از هر چیز نیازمند ایجاد سیستم‌های درون سازمانی و بهینه‌سازی رویکرد و عملکرد آن‌ها است.
فرآیند تصمیم‌گیری برای کارآفرینان

فرآیند تصمیم‌گیری برای کارآفرینان

فرآیند تصمیم گیری کارآفرینانه در تعیین جهت حرکت سازمان و دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده موثر خواهد بود. مواردی نظیر آشنایی با خطرات و ریسک‌پذیری آگاهانه و همچنین، تعهد برای اجرا و پیاده‌سازی تصمیمات اتخاذ شده به شکل قابل توجهی به تکمیل این فرآیند کمک می‌کند.
یک کارآفرین چه وظایفی دارد؟

یک کارآفرین چه وظایفی دارد؟

سازمان‌دهی و مدیریت پرسنل و کسب‌وکار، تولید سرمایه، بهینه‌سازی ارتباطات، نوآوری و حمایت از ایده‌های خلاقانه، ترسیم چشم‌انداز و جهت‌دهی به سازمان و بسیاری موارد دیگر از اصلی‌ترین وظایف کارآفرینان به حساب می‌آیند.
چطور با بیشترین بهره‌وری کارها را به دیگران واگذار کنیم؟

چطور با بیشترین بهره‌وری کارها را به دیگران واگذار کنیم؟

افزایش بهره وری در تفویض اختیار تنها از طریق انتخاب وظایف مناسب برای واگذاری، شناسایی افراد ماهر و توانمند، به‌کارگیری روش‌های استراتژیک، تعیین زمان‌بندی و نظارت بر روند انجام امور و نتایج احتمالی امکان‌پذیر خواهد بود.
مهارت‌های کار تیمی که کارفرماها به دنبال آن هستند!

مهارت‌های کار تیمی که کارفرماها به دنبال آن هستند!

برخورداری از انواع مهارت کار تیمی برای استخدام ضرورت دارد. با کمک این قابلیت‌ها اعضاء تیم می‌توانند در مسیر روشنی گام برداشته و به سمت چشم‌انداز مشترکی حرکت کنند. دستیابی به اهداف بزرگ تنها از طریق کار گروهی و مشارکت و همکاری امکان‌پذیر خواهد بود.
توصیه‌هایی برای توانمندسازی کارکنان در محیط کار

توصیه‌هایی برای توانمندسازی کارکنان در محیط کار

به‌کارگیری اصول و ترفندهای توانمند سازی کارکنان در تقویت قابلیت‌های افراد، افزایش اعتماد به‌نفس نیروی کار متخصص و تسهیل دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای سازمانی تاثیرگذار خواهد بود. انجام این کار، از طریق آموزش مدیران و کارمندان و همچنین دراختیار گذاشتن ابزارها، منابع و اطلاعات کافی امکان‌پذیر خواهد بود.
۱۲