با اصول کاری رهبران موفق آشنا شوید

با اصول کاری رهبران موفق آشنا شوید

رفتار رهبر و مدیر، تأثیر چشمگیری در موفقیت سازمان دارد؛ بنابراین یک رهبر موفق باید ویژگی‌ها و مهارت‌ها لازم برای هدایت کارمندان را داشته باشد و بتواند افراد را به پیروی از خود ترغیب کند. از جمله ویژگی‌های رهبر موفق داشتن صداقت، اعتمادبه‌نفس، قدرت تصمیم‌گیری و توانایی حل مشکلات است.
مهارت‌های لازم برای مدیریت جلسات گروهی

مهارت‌های لازم برای مدیریت جلسات گروهی

مدیریت جلسات گروهی به مهارت‌هایی از قبیل برنامه‌ریزی، تنظیم دستورالعمل‌ها و قوانین، افزایش مشارکت افراد از طریق سؤال پرسیدن و گوش دادن فعال نیاز دارد. برای پیشبرد جلسات گروهی و دستیابی به هدف، بهتر است از مهارت‌های تسهیل‌گری استفاده کنید.
آداب و اصول مصاحبه‌های ویدئویی

آداب و اصول مصاحبه‌های ویدئویی

مصاحبه‌های ویدئویی یکی از ملزومات زندگی مدرن هستند و از آداب و اصول خاصی پیروی می‌کنند. انتخاب لباس مناسب، استفاده از زبان بدن، تسلط در پاسخگویی، برقرار کردن ارتباط چشمی و استفاده از فناوری‌های مناسب از جمله اصول مصاحبه‌های ویدئویی هستند.
درس‌هایی از شکست برای رهبران

درس‌هایی از شکست برای رهبران

شکست، می‌تواند عاملی برای شروع دوباره باشد. بعد از تجربه‌های ناموفق، در ابتدا باید به خود زمان داده و به بررسی دقیق عوامل شکست بپردازید؛ سپس با برنامه‌ریزی دقیق و کمک گرفتن از دیگران در راهی جدید قدم بگذارید.
مهارت‌های نرم در محیط کار چه اهمیتی دارند؟

مهارت‌های نرم در محیط کار چه اهمیتی دارند؟

مهارت‌های نرم شامل مهارت‌های بین‌فردی، عاطفی و موقعیتی است که به کارمندان در جهت بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف سازمان کمک می‌کنند. از جمله مهارت‌های نرم می‌توان به داشتن خلاقیت، تفکر انتقادی، روحیه کار گروهی، توانایی مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، توانایی حل مسأله و رهبری اشاره کرد.
برند کارفرمایی چیست و چه تاثیری در توسعه کسب‌وکار شما دارد؟

برند کارفرمایی چیست و چه تاثیری در توسعه کسب‌وکار شما دارد؟

برند کارفرمایی معمولا توسط شرکت‌ها یا سازمان‌ها مغفول باقی می‌ماند، درحالی‌که می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر مخاطبان، کارمندان فعلی و همچنین کارمندان آینده برند داشته باشد.
اهمیت شفافیت در فرایند استخدام و راه‌هایی برای بهبود آن

اهمیت شفافیت در فرایند استخدام و راه‌هایی برای بهبود آن

شفافیت در فرایند استخدام موجب افزایش حس اعتماد در افراد می‌شود. نکات کلیدی در ایجاد شفافیت عبارتند از شرح چالش‌های شغلی و وظایف، بیان قوانین و هنجارهای سازمان، شرح حقوق و مزایا که با برقراری هرکدام، می‌توانید استخدام‌های موفقی داشته باشید.
بایدها و نبایدهای رهبری از راه دور

بایدها و نبایدهای رهبری از راه دور

از شیوه‌های رهبری از راه دور، برقراری ارتباط شفاف با کارمندان، توضیح اهداف، استفاده از تکنولوژی مناسب و برقراری ارتباطات دوستانه بین افراد گروه است. رهبران دورکار نباید از افراد توقع بیش‌ازحد داشته باشند و باید وظایف را به‌صورت عادلانه تقسیم کنند.
رهبری از راه دور چه تفاوت‌هایی با شیوه رهبری در محل کار دارد؟

رهبری از راه دور چه تفاوت‌هایی با شیوه رهبری در محل کار دارد؟

رهبری از راه دور نیازمند ایجاد اعتماد متقابل، ایجاد انگیزه در کارمندان و افزایش نفوذ روی آنهاست. یک مدیر موفق در زمان دورکاری روی تعامل افراد گروه، تعریف اهداف و ایجاد فضایی برای گفتگو تمرکز می‌کند.
چرا برای توسعه کسب و کار به داستان سرایی نیاز دارید؟

چرا برای توسعه کسب و کار به داستان سرایی نیاز دارید؟

قصه‌گویی از بهترین روش‌هایی است که وفاداری مشتریان و سرمایه عاطفی کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. وفاداری مشتری، بزرگ‌ترین پشتوانه‌ای است که به بالا بردن نرخ فروش و سودآوری هر چه بیش‌تر کمک می‌کند. مجموع عوامل یاد شده، اهمیت داستان سرایی برای کسب و کار را اثبات می‌کنند.
۱۰