فعالیت‌هایی که در کسب‌وکار کوچک خود می‌توانید به راحتی برون‌سپاری کنید

فعالیت‌هایی که در کسب‌وکار کوچک خود می‌توانید به راحتی برون‌سپاری کنید

برون سپاری در کسب‌وکارهای کوچک یکی از رایج‌ترین اموری است که به صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه کمک می‌کند. شما می‌توانید فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی، تبلیغات، بهینه‌سازی موتور جستجو و سایر امور را با قیمت‌های رقابتی به متبحرترین کارشناسان واگذار کرده و موفقیت کسب‌وکار خود را تضمین کنید.
راهنمای تدوین برنامه آموزشی برای کارمندان جدید

راهنمای تدوین برنامه آموزشی برای کارمندان جدید

تدوین برنامه آموزش کارکنان جدید به کارآمدترین شکل ممکن، یکی از اصلی‌ترین مراحلی است که ارتقاء مهارت‌های فردی و گروهی، آشنایی با فرهنگ سازمانی، برقراری ارتباط با همکاران و نهایتا، موفقیت کسب‌وکار شما را امکان‌پذیر می‌کند.
همسوسازی نامناسب اعضای جدید چه تاثیراتی دارد؟

همسوسازی نامناسب اعضای جدید چه تاثیراتی دارد؟

اهمیت همسوسازی در سازمان در این است که به شکل قابل توجهی می‌تواند در افزایش بهره‌وری، کاهش استرس، بالا بردن میزان رضایت شغلی کارکنان و کاهش نرخ از دست رفتن نیروی کار موثر باشد. برای آشنایی با آثار آنبوردینگ نامناسب، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید.
مهارت‌های نرم، بهترین ابزار کارآفرینان در دوران نااطمینانی

مهارت‌های نرم، بهترین ابزار کارآفرینان در دوران نااطمینانی

مهارت‌های نرم برای کارآفرینان از مهم‌ترین قابلیت‌هایی به حساب می‌آیند که به بهبود ارتباطات و برقراری تعاملات سازنده در کسب‌وکار کمک می‌کنند. استفاده از این قبیل مهارت‌ها می‌تواند با افزایش بازدهی و بهره‌وری سازمان‌ها همراه بوده و مسیر دستیابی به اهداف را برای مشاغل هموارتر کند.
اهمیت خودانگیزشی برای کارآفرینان

اهمیت خودانگیزشی برای کارآفرینان

آشنایی با اهمیت خودانگیزشی برای کارآفرینان مستلزم آگاهی از مفهوم انگیزه و نقش آن در دستیابی به موفقیت است. انگیزه کارآفرینی یکی از اصلی‌ترین مهارت‌هایی است که می‌تواند به بهبود استانداردهای فردی کمک کرده و نیروی کافی برای ادامه مسیر را مهیا کند.
تحول دیجیتال منابع انسانی چگونه خواهد بود؟

تحول دیجیتال منابع انسانی چگونه خواهد بود؟

تحول دیجیتال مدیریت منابع انسانی به معنی استفاده از هوش مصنوعی در جهت انتخاب و استخدام افراد، بررسی داده‌ها، مدیریت عملکرد افراد و ارزیابی سود و زیان شرکت است. تحول دیجیتال منابع انسانی موجب سرعت بخشیدن و تسهیل امور مختلف سازمانی و افزایش تعامل و همکاری کارمندان می‌شود.
تئوری‌ها و سبک‌های رهبری که به‌عنوان یک مدیر باید آنها را بشناسید

تئوری‌ها و سبک‌های رهبری که به‌عنوان یک مدیر باید آنها را بشناسید

رهبری به معنای تأثیر و نفوذ روی دیگران و ترغیب آنها به انجام کارهای خاص است. رهبری و مدیریت ارتباط مستقیمی با هم دارند و سبک‌های رهبری گوناگونی وجود دارد که می‌تواند در رسیدن به اهداف و تأثیرگذاری به مدیران کمک کند.
همسوسازی همکاران جدید به چه مدت زمانی نیاز دارد؟

همسوسازی همکاران جدید به چه مدت زمانی نیاز دارد؟

در فضای رقابتی امروز، حفظ نیروی کار متبحر، ارائه اطلاعات کافی و همچنین، ارتقاء دانش و مهارت‌های کارکنان از اصلی‌ترین عواملی است که به پیشبرد اهداف سازمانی کمک می‌کند. افزایش مدت آنبوردینگ همکاران جدید از جمله راهکارهایی است که دستیابی به اهداف یاد شده را امکان‌پذیر می‌کند.
راه‌هایی برای آشنایی همکاران تازه با فرهنگ سازمانی شما

راه‌هایی برای آشنایی همکاران تازه با فرهنگ سازمانی شما

آشنایی با فرهنگ سازمانی از مهم‌ترین مراحلی است که شناسایی ارزش‌ها و الگوهای رفتاری و عملکردی کسب‌وکار را امکان‌پذیر کرده و میزان تعهد و مسئولیت‌پذیری افراد را افزایش می‌دهد. تحقق این امر مستلزم به‌کارگیری راهکارهای متنوعی است که به بالا بردن مشارکت، بهبود روابط و کاهش استرس کمک کند.
رضایت شغلی کارکنان به چه معناست و چه اهمیتی برای کسب‌وکارها دارد؟

رضایت شغلی کارکنان به چه معناست و چه اهمیتی برای کسب‌وکارها دارد؟

رضایت شغلی به معنای اشتیاق و علاقه افراد در انجام وظایف کاری است. عوامل مؤثر در افزایش رضایت شغلی کارکنان عبارتند از ارتقا شغلی، احترام متقابل، امنیت شغلی، دریافت حقوق و مزایا. احساس رضایت شغلی در کارمندان موجب افزایش سوددهی شرکت، افزایش وفاداری افراد به سازمان و بازده کاری آنها می‌شود.
۱۱