چطور به عنوان یک رهبر فضای مسموم کاری را از بین ببرید؟

چطور به عنوان یک رهبر فضای مسموم کاری را از بین ببرید؟

بهبود فضای کاری مسموم در شرایطی امکان‌پذیر است که تغییرات اساسی در سبک مدیریت سمی ایجاد شود. یک محیط مسموم کاری هرگز با یک یا چند اشتباه به وجود نمی‌آید بلکه حاصل استمرار در اشتباهات مدیریتی متعدد است.
یک سازمان یادگیرنده چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک سازمان یادگیرنده چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی های سازمان یادگیرنده دائم در حال تغییر هستند و یادگیری سازمانی در فضای پرتلاطم کسب‌وکارهای امروزی از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. شخصی‌سازی یادگیری برای کسب‌وکارهای مدرن اهمیت زیادی دارد.
در دنیای آشفته‌ی دیجیتال، با این روش‌ها اعتماد مخاطبان کسب و کار خود را جلب کنید

در دنیای آشفته‌ی دیجیتال، با این روش‌ها اعتماد مخاطبان کسب و کار خود را جلب کنید

جلب اعتماد مخاطب یک کسب‌وکار در دنیای دیجیتال امر دشواری است که با اقدامات ساده امکان‌پذیر می‌شود. کاربران فضای مجازی الزاما نیاز به ادله حقوقی برای اعتماد ندارند و همین موضوع موجب می‌شود با بیان چند مشخصه ساده اعتماد آنها به سازمان و کسب‌وکار شما جلب شود.
چطور همکاری تیمی را تقویت کنیم؟

چطور همکاری تیمی را تقویت کنیم؟

تقویت همکاری تیمی در سایه پدید آوردن روحیه کار گروهی و نگاه تیم‌محور به فعالیت‌های یک سازمان ایجاد و امکان‌پذیر می‌شود. پس پیش از هر چیز باید زیرساخت‌های فرهنگی و مدیریتی سازمان را در این راستا بهبود بخشید.
اقداماتی که مانع برقراری ارتباط سازنده در فضای کاری می‌شوند

اقداماتی که مانع برقراری ارتباط سازنده در فضای کاری می‌شوند

موانع برقراری ارتباط موثر از آنجایی در علوم مدیریتی اهمیت پیدا می‌کنند که انسان‌ها مهم‌ترین دارایی‌های هر سازمان هستند و برقراری ارتباط یکی از مولفه‌های غیر قابل چشم‌پوشی در زندگی آنهاست.
نمونه‌هایی از سازمان‌های یادگیرنده و درس‌هایی که می‌توانید در کسب‌وکار خود پیاده کنید

نمونه‌هایی از سازمان‌های یادگیرنده و درس‌هایی که می‌توانید در کسب‌وکار خود پیاده کنید

نمونه هایی از سازمان های یادگیرنده را بررسی کنید تا بتوانید از آنها درس بگیرید و کسب‌وکار خود را با استفاده از تجربیات ارزشمند آنها متحول کنید. یادگیری سازمانی اگر به شکل صحیح اجرا شود می‌تواند مزیت رقابتی ویژه‌ای برای کسب‌وکارها به ارمغان بیاورد.
گام‌هایی برای ایجاد سازمان یادگیرنده

گام‌هایی برای ایجاد سازمان یادگیرنده

ایجاد سازمان یادگیرنده بیش از هر چیز بر پایه اطلاع از ارزش غیر قابل جایگزین منابع انسانی امکان‌پذیر است. این انسان‌ها هستند که به یک کسب‌وکار اعتبار می‌بخشند و ارتقاء مستمر دانش آنها می‌تواند یک سازمان چابک و پیشرو بسازد.
چرا گوش دادن موثر در تعاملات کاری ضروری است؟

چرا گوش دادن موثر در تعاملات کاری ضروری است؟

اهمیت گوش دادن موثر آنقدر بالاست که گاهی به عنوان عاملی برای مرگ یا زندگی دوباره یک کسب‌وکار شناخته می‌شود. مدیران و کارکنان تنها با تقویت مهارت شنیداری خود می‌توانند همه پیام طرف مقابل را درک کنند.
رهبری رسمی یا غیر رسمی؟ کدام برای سازمان شما مناسب است؟

رهبری رسمی یا غیر رسمی؟ کدام برای سازمان شما مناسب است؟

رهبری رسمی یا رهبری غیر رسمی، مسئله این است. بسیاری از مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکارهای امروزی بین انتخاب نقش رهبری در قالب‌های رسمی سازمانی یا دوستانه و فاقد رسمیت‌های شغلی و اداری مردد هستند. به راستی کدام‌یک برای هر نوع سازمان مناسب است؟
توصیه‌هایی برای گوش دادن موثر در محل کار

توصیه‌هایی برای گوش دادن موثر در محل کار

مهارت گوش دادن موثر چیزی فراتر از شنیدن کلمات است. شخصی که در حال صحبت کردن باشد به سادگی متوجه می‌شود طرف مقابل تنها صدایش را می‌شنود یا در حال درک سخنان او نیز هست. در واقعیت برخورداری از گوش شنوا یک موهبت است.
۴