چرا بیشتر استارتاپ‌ها ناکام می‌مانند؟ زیرا بنیان‌گذاران مرتکب این اشتباه تاسف‌آور می‌شوند

استارتاپ‌ها به‌خاطر ریسکی بودنشان شکست نمی‌خورند. ناکامی استارتاپ‌ها غالبا به‌خاطر عدم شناخت کافی بنیان‌گذاران از خودشان است.
استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟

فراگیری استارتاپ‌ها هر روزه درحال افزایش است. استارتاپ چیست و برای راه‌اندازی آن چه ملاحظاتی باید درنظر گرفته شود؟

فرصت های ساخت داخل و رونق تولید

وزارت صنعت معدن و تجارت از تاریخ 27 تا 30 تیرماه 98 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران «نخستین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید» را برگزار می نماید.

شتاب دهنده ی کسب و کار چیست؟ و آیا می‌تواند برای شما مفید باشد؟

بی گمان با شنیدن نام «شتاب دهنده» سوالاتی از قبیل شتاب‌دهنده های کسب و کار چیستند؟ آن ها چگونه کار می‌کنند؟ چه نیازی به آنها وجود دارد؟ آیا آن‌ها واقعا مسیر هوشمندی برای استارت آپ هستند؟ را از خود پرسیده‌اید.

استراتژی و تکنیک های هک رشد

هکرهای رشد از روش‌ها و استراتژی‌های نوینی برای رشد سریع استفاده می‌کنند که با روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی سنتی تفاوت دارد. در این یادداشت با برخی از استراتژی‌های هک رشد آشنا می‌شویم.
نمونه‌هایی از استراتژی‌های هک رشد استارتاپ‌های موفق

نمونه‌هایی از استراتژی‌های هک رشد استارتاپ‌های موفق

تقریبا تمام استارت‌آپ‌های موفقی که تبدیل به کمپانی‌های غول‌پیکر چندملیتی شدند، از روش‌ها و استراتژی‌های هک رشد به خوبی استفاده کردند. چند نمونه از این استراتژی‌ها را با هم در این یادداشت مشاهده می‌کنیم.
هک رشد چیست و هکر رشد کیست؟

هک رشد چیست و هکر رشد کیست؟

با داغ شدن جو و فضای استارتاپی در کشور، اصطلاح هک رشد نیز این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است. استارتاپ‌ها و حتی کمپانی‌های بزرگ از روش‌ها و تکنیک‌های هک رشد برای رشد بیشتر خود استفاده می‌کنند. در این یادداشت سعی کردیم به اختصار توضیح دهیم هک رشد چیست و هکر رشد کیست.

آفت اکوسیستم استارتاپی؛ از منتورنماها تا دنیای خوش آب‌ و‌ رنگ استارتاپی

با داغ‌ترشدن فضای استارتاپی ایران، وضعیت مشاوره‌گرفتن یا به‌اصطلاح منتورینگ هم شرایط خاصی پیدا کرده که باید بررسی شود.

هدایت سرمایه‌گذاران سنتی به بازار استارت‌آپ‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، اما یک روش که در تروج آن کم کاری شده ورود سرمایه گذاران سنتی به این حوزه است. استارت آپ های مستعدی که توانسته اند مدل کسب و کار جذابی را پیاده سازی کنند برای توسعه مدل، جذب نیروی انسانی و بازاریابی جهت ادامه رشد سریع نیاز به جذب سرمایه دارند.

سرعت‌گیرهای کارآفرینی و توسعه

زمانی که در سال ۲۰۱۵ نتایج شاخص جهانی نوآوری منتشر شد و رتبه ۱۰۶ ایران در میان ۱۴۳ کشور دنیا از منظر نوآوری را نشان داد، یک نکته در این گزارش مورد تاکید قرار گرفت: «ایران جزو کشورهایی است که عملکردی پایین‌تر از انتظارات با توجه به سطح توسعه‌اش دارد (شاخص نوآوری جهانی، ۲۰۱۵)».
۳