بهره‌مندی اعضای تینت از خدمات بیمه تکمیلی

اعضای تینت می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند. تینت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با و همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا این امکان را فراهم کرده است.

مزايای بیمه تکمیلی برای اعضای تینت 

 

پوشش جامع خدمات درمانی: این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی  را ارائه می‌دهد؛ شامل هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی، دندانپزشکی و سایر هزینه‌های درمانی.


ارائه تخفیف‌های ویژه در حق بیمه‌های هر طرح برای شرکت‌های دانش‌بنیان: به دنبال انعقاد قرارداد تجميعی، نرخ حق بيمه از طريق اين طرح در مقايسه با ساير بيمه‌های درمان کاهش يافته است.

بدون محدودیت تعداد پرسنل: اصلی‌ترين ويژگی اين طرح، نداشتن محدوديت 50 نفر پرسنل برای شرکت‌هاي طرف قرارداد است. به دليل اين محدوديت همواره شرکت‌های کوچک و متوسط از امکان استفاده از خدمات بيمه درمان بی‌بهره بوده‌اند.

ارایه سه سطح خدمت برای سلیقه و بودجه‌های متفاوت: سه طرح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمت متفاوت برای انتخاب ارایه شده است.

 تحت پوشش قراردادن والدین بیمه‌شدگان اصلی: کارکنان شرکت‌هایی که بیمه می‌شوند می‌توانند والدین خود را (تا سقف سنی ۷۰ سال) بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند.

شرح تعهدات بیمه در جدول زیر آمده است:

 

راهنمای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی

حق بیمه طرح الف 110.000 ، طرح ب 95.000 و طرح ج 80.000تومان به ازای هر نفر در یک ماه است که در صورت پرداخت نقدی مشمول 10 درصد تخفیف خواهد شد.

شرایط عمومی

۱. شرکت‌های عضو پارک‌های فناوری، دانش‌بنیان و خلاق، پس از ثبت‌نام در شـبکه فناوری و نوآوری ایران می‌توانند به صورت برخط تقاضای ثبت‌نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌شان داشته باشند.


۲. افراد صرفاً با داشتن بیمه‌گر پایه (تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی) می‌توانند برای ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.


۳. هر شرکت می‌تواند کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی تمام‌وقت خود و اعضای خانواده‌شان (شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر بیمه‌شده اصلی) را بیمه کند.


۴. همۀ شرکت‌هایی که متقاضی این طرح هستند موظف‌اند کارمندان را به این صورت ثبت‌نام کنند:

درصورتی که کارمندان‌ آن‌ها کمتر از 20 نفر هستند، حداقل 70 درصد

در صورتی که کارمندان آنها بین 20 تا 50 نفر هستند حداقل 60 درصد

در صورتی که کارمندان آن‌ها بالای 50 نفرهستند، حداقل 50 درصد

کارکنان تمام‌وقت را آبه همراه همۀ افراد خانواده تحت تکفل

 

نحوه پرداخت حق بیمه

۱. مبلغ حق بیمه توسط شرکت‌های عضو به صورت 35 درصد نقد و درهنگام ثبت‌نام و مابقی مبلغ به صورت اقساطی حداکثر در 6 قسط دریافت خواهد شد و در هر صورت هر یک از شرکت‌ها مسئولیت حقوقی ناشی از پرداخت‌نشدن حق بیمه را خواهند داشت.


۲. درصورت پرداخت نقدی، حق بیمه درمان تکمیلی مشمول 10 درصد تخفیف خواهد شد.


۳. بیمه‌شده‌های اصلی در طول قرارداد با حق بیمه متناسب با سقف تعهد شرکت بیمه برای فوت به هر علت و نقص عضو، تحت پوشش قرار خواهند گرفت.


۴. ارایه خدمات بیمه 12 ماه است. این زمان  از تاریخ 1398/07/01 شروع و در  تاریخ 1399/06/31 تمام می‌شود.، و از آن تاریخ به بعد، بصورت سالیانه ق تمدید می‌شود.


۵. دوره انتظار براي زایمان 6 ماه و برای بیماری‌های مزمن 3 ماه است.

‌مهلت ثبت‌نام و ورود اطلاعات متقاضیان و پرداخت برخط برای استفاده از خدمات بیمه تا تاریخ 1398/06/30 است.


تاریخ شروع پوشش خدمات بیمه تکمیلی از 1398/06/09 خواهد بود، ولیکن بدلیل ثبت نام کشوری و لزوم تجمیع مدارک تمامی شرکت‌ها، ممکن است با تاخیر 40 روزه ثبت نهایی سامانه بیمه شود.

بنابراین لازم است شرکت‌ها و افراد ثبت‌نام شده برای استفاده از خدمات تا قبل از تحویل کارت‌های درمانی، موارد زیر را مدنظر داشته باشند:


۱. شرکت‌هایی که پرداخت خود را انجام داده اند، هزینه‌های پزشکی بیمه‌شدگان را تا اعلام زمان‌های تحویل مدارک نزد خود نگهداری کنند و پس از تعیین زمان و مکان تحویل مدارک، به واحد متولی مراجعه کنند.


۲. درصورت نیاز به استفاده از خدمات بیمارستانی و بستری، درخواست دریافت معرفی‌نامه را با شماره 35-76250036-021 هماهنگ کنید.

برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی، کاربر می‌بایست:

۱. از طریق کلیک بر روی لینک ثبت نام در صفحه اصلی سایت شـبکه فناوری و نوآوری ایران وارد سامانه ثبت نام بیمه شود.
۲. درصورتی که شرکت عضو شـبکه فناوری و نوآوری ایران نشده است، می‌تواند از طریق گزینه عضویت مراحل ثبت‌نام را انجام بدهد.
۳. پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه ثبت‌نام از منوی اصلی، قراردادی که شرکت می‌تواند در آن ثبت نام کند نمایش داده می‌شود.

راهنمای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی

در صورتی که شرکت شما جزو شرکت‌‌های مشمول طرح است ولی قراردادی ندیده‌اید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.


۴. با کلیک روی دکمه شروع ثبت‌نام، توضیحات مربوط به ثبت‌نام و قرارداد نمایش داده می‌شود. لازم است کاربر ضمن مطالعۀ توضیحات، نیازمندی‌های لازم برای ثبت‌نام را تهیه کند، این نیازمندی‌ها شامل این موارد است:

  • دانلود و تکمیل نمونه نامه درخواست استفاده از خدمات بیمه تکمیلی در سربرگ شرکت
  • لیست بیمه شرکت که نام بیمه‌شدگان اصلی باید در آن ثبت شده باشد.
  • داشتن کارت ملی، تاریخ تولد، نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، جنسیت، وضعیت تاهل، وضعیت استخدام (قراردادی، رسمی، پیمانی، بازنشسته)، شماره همراه و شماره شبا
  • برای فرزندان مونث بالای 18 سال به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه فرزند باید در مراحل ثبت نام بارگذاری شود.
  • فرزندان ذکور تحت تکفل تا 22 سال، به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج، می‌توانند ثبت‌نام شوند. (در مورد دانشجویان با ارایه گواهی اشتغال به تحصیل حداکثر تا سن 25 سال تمام و در مورد دانشجویان مقطع دکترا حداکثر تا سن 26 سال تمام تحت پوشش هستند و نیاز است در مراحل ثبت نام گواهی اشتغال به تحصیل بارگذاری شود)
  • شرکت می‌تواند کلیه کارکنان بازنشسته تمام‌وقت خود را صرفاً در ابتدای قرارداد به همراه همه افراد خانواده تحت تکفل (همسر و فرزندان) بیمه کند و نیاز است در زمان ثبت نام تصویر قرارداد کاری تمام‌وقت یکساله به همراه تصویر صفحه اول دفترچه بیمه‌گر پایه بارگذاری شود.

۵. پس از مطالعه موارد فوق روی دکمه ادامه کلیک کنید، در این مرحله قوانین بیمه برای ثبت‌نام نمایش داده می‌شود، پس از مطالعه قوانین و درصورت قبول شرایط، روی گزینه «با قوانین موافق هستم، انتخاب طرح» کلیک کنید.

همه کاربران محترم متقاضی استفاده از خدمات بیمه تکمیلی توجه داشته باشند که مسئولیت عدم رعایت ضوابط و ثبت افرادی که واجد شرایط نیستند، بر عهده فرد است و ضمن حذف این افراد از لیست هزینه‌های پرداختی برای ثبت‌نام، برگردانده نمی‌شود.

۶. پس از تایید قوانین، سه طرح بیمه درمان تکمیلی با سطح تعهدات متفاوت و یک طرح بیمه عمر و حوادث نمایش داده می‌شود، که لازم است شرکت یک طرح بیمه درمان تکمیلی را به همراه طرح بیمه عمر و حوادث انتخاب کند و روی ادامه کلیک کند.

 

راهنمای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی

۷. در این قسمت اطلاعات موردنیاز شرکت را وارد کنید و مدارک موردنیاز شامل نامه درخواست استفاده از خدمات بیمه تکمیلی و لیست بیمه شرکت را آپلود کنید و سپس روی ادامه کلیک کنید.
۸. در مرحله بعد نیاز است اطلاعات رابط شرکت برای تعامل با بیمه شامل کدملی، نام و نام خانوادگی، شماره همراه و پست الکترونیک وارد شده و بر روی ادامه کلیک شود.
۹. ورود اطلاعات: در این مرحله کاربر باید اطلاعات متقاضیان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را به همراه اعضای خانواده یشان وارد کند.

  • برای ورود اطلاعات نفرات اصلی (یا همان کارمندان شرکت) روی گزینه «افزودن کارمند جدید» در بالای صفحه کلیک کنید و کدملی و سال تولد فرد را وارد کنید.
  • در صورت صحت اطلاعات واردشده، مشخصات متقاضی نمایش داده می‌شود، اطلاعات تکمیلی موردنیاز را تکمیل کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در صورت نبود ارتباط با سامانه ثبت احوال نیاز است اطلاعات فرد به صورت دقیق و منطبق با اطلاعات شناسنامه و کارت ملی وارد شود.

راهنمای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی

  • پس از ورود اطلاعات هر فرد و در انتهای ردیف متعلق به فرد در جدول اسامی، با کلیک بر روی دکمه «تحت تکفل» اطلاعات مربوط به اعضای خانواده هر فرد را وارد کنید.

در صورت ثبت اطلاعات خاص که نیازمند ارایه مدارک است (مانند ثبت اطلاعات دختر با سن بیشتر از ۱۸ سال)، سامانه پیام لازم برای بارگذاری مدارک را ارسال می‌کند. باید سند درخواستی اسکن و بارگذاری شود.

پس از ورود اطلاعات و تایید راهبر شبکه گزینه پرداخت فعال می‌شود و کاربران می توانند از تاریخ ۲۳ شهریور برای پرداخت به سامانه مراجعه کنند.

ورود به سامانه بیمه تکمیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: