بلاگ

شبکه فناوری و نوآوری ایران

شتاب‌‌دهنده و مرکز رشد چه تفاوت‌‌هایی با یکدیگر دارند؟
در نهایت کدام را انتخاب کنیم؟

شتاب‌‌دهنده و مرکز رشد چه تفاوت‌‌هایی با یکدیگر دارند؟ در نهایت کدام را انتخاب کنیم؟

حتما اصطلاحاتی از قبیل «شتاب‌‌دهنده» و یا «مرکز رشد» به گوش‌‌تان خورده است. اما چه‌‌قدر درباره‌‌ی آن‌‌ها می‌دانید؟ کدام یک بیشتر به درد شما و استارت‌آپتان می‌‌خورد؟ از مزایا و معایب هر یک خبر دارید؟ این‌ها سوالاتی هستند که در پایان این مقاله خواهید توانست پاسخی برایشان پیدا کنید.
استارتاپ‌ها چگونه ارزش‌گذاری می‌شوند؟

استارتاپ‌ها چگونه ارزش‌گذاری می‌شوند؟

شاید بسیاری از ما واژۀ استارت‌آپ را شنیده و برداشتی از آن را در ذهن داشته باشیم. اما این مدل کسب‌و‌کار قواعد و اصولی دارد که به جز فعالان حرفه‌ای این حوزه، کمتر کسی در کشورمان با آن‌ها آشناست.
۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارتاپ‌ها

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارتاپ‌ها

روابط‏ عمومی را بی‌‏شک می‌توان به عنوان یکی از مهم‏ترین بخش‏‌های هر سازمانی دانست، همانطور که از عنوان روابط ‏عمومی پیداست، شما در این بخش قرار است با داخل و خارج از سازمان یا به طور کل با مجموع ذی‌‏نفعان خود ارتباط موثر و مفید برقرار و حفظ نمایید. در اینجا نکته قابل توجه این است که کیفیت این ارتباط می‏‌بایست چگونه باشد و آیا ارتباط صرف کافی است یا خیر؟ قطعا اینطور نخواهد بود، چرا که ارتباط بدون اعتماد، مانند تلفن همراه بدون آنتن‏‌دهی است! با این تلفن همراه چه خواهید کرد؟
راهنمای جامع بازاریابی برای استارتاپ‌ها

راهنمای جامع بازاریابی برای استارتاپ‌ها

متأسفانه تئوری «اگر محصول را تولید کنی، مشتریان خود را پیدا می‌کند» در بازارهای رقابتی امروزی به واقعیت تبدیل نمی‌شود. پشت‌صحنه‌ی بیشتر داستان‌های برند موفقی که می‌شنویم، سال‌ها سخت‌کوشی و پیگیری است. به‌بیانِ‌‌ساده، بازاریابی استارتاپ مسئله‌ای منحصربه‌فرد محسوب می‌شود که دلیل آن غالبا منابع محدود، یعنی زمان، بودجه و نیروی کار ماهر است.
استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟

فراگیری استارتاپ‌ها هر روزه درحال افزایش است. استارتاپ چیست و برای راه‌اندازی آن چه ملاحظاتی باید درنظر گرفته شود؟
۱