بلاگ

شبکه فناوری و نوآوری ایران

اهمیت وفاداری کارکنان و راه‌های بهبود آن

اهمیت وفاداری کارکنان و راه‌های بهبود آن

افزایش وفاداری کارکنان، برگ برنده سازمان‌ها در استفاده بهینه از نیروی انسانی محسوب می‌شود که به‌موازات افزایش پیچیدگی فضای کسب‌وکار، اهمیت بیشتری در مقایسه با قبل پیدا کرده است.
تفاوت بین رهبری و مدیریت

تفاوت بین رهبری و مدیریت

تشخیص تفاوت رهبر و مدیر از آن جنبه مهم است که این دو مفهوم به‌واسطه همپوشانی نسبی وظایف، تا حد زیادی شبیه به یکدیگر هستند درحالی‌که به لحاظ ماهوی، کاملاً با یکدیگر فرق دارند.
روندهای حوزه منابع انسانی در سال 2021

روندهای حوزه منابع انسانی در سال 2021

آشنایی با روندهای جدید منابع انسانی، قابلیت شرکت‌ها را در جذب استعدادهای برتر و حفظ آن‌ها افزایش می‌دهد و به همین دلیل، متخصصان HR باید ضمن شناخت این روندها با آن‌ها سازگار شوند.
عادت‌هایی برای مقابله با فرسودگی شغلی

عادت‌هایی برای مقابله با فرسودگی شغلی

برخورداری از مهارت مقابله با فرسودگی شغلی، کارکنان را در زمینه مدیریت عوامل ناخوشایند مربوط به کار، توانمند می‌سازد و کمک می‌کند به جای اتخاذ رویکردی منفعلانه، شرایط را به نفع خودشان برگردانند.
چطور محیط کاری منعطف بسازیم؟

چطور محیط کاری منعطف بسازیم؟

ایجاد محیط کاری منعطف، فرایندی زمان‌بر است که تحقق آن به تلاش و استمرار بستگی دارد. مدیران امروزی باید علاوه بر درک اهمیت انعطاف‌پذیری، درصدد ایجاد این ویژگی در کارکنان و تسری آن به کل سازمان باشند.
۱