بر اساس مفاد زير شـبکه فناوری و نوآوري ایران، به عنوان يک شبکه ايراني از قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران تبعيت مي نمايد و جهت بهرمندی از آن رعایت قوانین و مقررات زیر الزامی می باشد. شما با ادامه ثبت نام در سایت تعهد می نمایید که از کلیه موارد پیروی نموده و در صورت تخطی از قوانین مسئولیت آنرا پذیرا می باشید:
الف- تابع محض قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و در تمامی اوقات بهره مندی از شبکه به آن ملزم باشم.
ب- در بهره گیری و از امکانات شبکه و همچنین انجام داد و ستد ها و پرداخت های درون شبکه، به قوانین و مقررات تجارت جمهوری اسلامی ایران پایبند باشم.
ج- در انجام فعالیت‌های درون شبکه، شئونات اسلامی و کشور را رعایت نمایم.
د- حق امتیاز کلیه کالاها، خدمات، محصولات نوآورانه و فناورانه و ... ارائه شده در این شبکه برای مالکین آن اثر محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز خواهد بود.
ه- با توجه به اینکه در شبکه امکان مبادله کالا و خدمات و به تبع آن جابجایی اعتبار و پول فراهم است، و این موضوع از طریق درگاه کاربردی مسیر می باشد،  مسئولیت حفظ رمز عبور با کاربران است و شبکه در قبال سهل انگاری کابران و سوء استفاده های احتمالی ناشی از آن، مسئولیتی ندارد.
و- از نشر، ترویج، ارائه و مبادله هر گونه کالا و خدمات خلاف عرف و شرع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرهیز می نمایم.

ی- درصورت تغییر در اطلاعات تماس (آدرس، شماره تماس،آدرس سایت و شبکه های مجازی و ...) و دیگر اطلاعات پنل خود، نسبت به اصلاح آن اقدام می نمایم. بنابراین ثبت اطلاعات در پنل اعضای تینت به منزله مورد تایید بودن صحت آن هاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: