نرم‌افزارهای سنتی هزینه‌بر و کند هستند، به پشتیبانی مستمر نیاز دارند و مدام دسترسی به آن‌ها قطع می‌شوند. نرم‌افزار حسابداری ابری استورم آمده است  که همۀ این مشکلات را حل کند. می‌خواهیم حداکثر امکانات را با توجه به بودجه و نیاز شما در اختیارتان بگذاریم.

حسابداری ارزان

می‌دانید که نرم‌افزارهای سنتی هزینه‌بر و کند هستند، به پشتیبانی مستمر نیاز دارند و مدام دسترسی به آن‌ها قطع می‌شوند.

 نرم‌افزار حسابداری ابری استورم آمده است  که همۀ این مشکلات را حل کند. می‌خواهیم حداکثر امکانات را با توجه به بودجه و نیاز شما در اختیارتان بگذاریم.

ایدۀ استورم از ۱۰ سال پیش آغاز شد؛ با مشاهدۀ مشکلاتی که کسب‌وکارها در نرم‌افزارهای حسابداری سنتی دیدند. این مشکلات هزینه‌های بسیار زیادی را برای کسب و کارها در پی دارد.

تجربۀ نرم‌افزارهای آفلاین این ایده را به وجود آورد که می‌توان با یک سیستم آنلاین با محدودیت‌هایی در دسترسی، هزینه‌های بالای زیرساخت، پشتیبانی و امنیت اطلاعات را پوشش داد.

استورم از سال ۹۴ در زیرساخت NET پیاده شد اما پس از آزمایش‌های متفاوت متوقف شد. چون عملکرد سیستم در تعداد عملیات بالا و همزمان، به توقعات تیم پاسخ نمی‌داد. بنابراین از ابتدای سال ۹۵ در یک زیرساخت جدید و قوی پیاده‌سازی شد.

استورم در دی ماه سال ۹۵ پس از مراحل گزینش و ارزیابی در دورۀ آواکمپ شتاب‌دهندۀ آواتک پذیرفته شد. پس از گذراندن دورۀ آواکمپ تیم‌های برتر برای رفتن به دورۀ شتابدهی آن را انتخاب کردند. دوره‌های حرفه‌ای در زمینۀ عملکرد سیستم، شناخت مشتری و ارائۀ خدمات درست را گذراند وبه مرحلۀ جذب سرمایه وارد شد.

سرمایه‌گذاران، استورم را در زمینۀ تیم، محصول و استراتژی‌های آتی به دقت ارزیابی کردند. به شدت مورد استقبال فراوان قرار گرفت و به سرعت مراحل جذب سرمایه را گذراند.

استورم پس از بررسی‌های دقیق «صندوق فناوری‌های نوین» را که یک نهاد مالی است، برای همکاری و مشارکت برگزید.

«صندوق توسعه فناوري‌هاي نوين»، از جمله صندوق‌هاي غيردولتي پژوهش و فناوري است. این صندوق با این اهداف ایجاد شد:

ايجاد زمينه‌هاي مشاركت و سرمايه‌گذاري بخش غيردولتي

حمايت كمي و كيفي از فعاليت‌هاي پژوهشي كاربردي‌توسعه اي و فناوري

 ارائۀ خدمات مالي ويژه و منحصربه‌فرد به كارآفرينان متخصص و نوآوران با حمايت دولت و پارك فناوري پرديس

این صندوق مستند بر مادۀ ۱۰۰ قانون برنامۀ سوم توسعۀ كشور (مكرر در مادۀ ۴۵ قانون برنامه چهارم توسعه) و بر اساس مجوز كارگروه مربوطه، در سال ۱۳۸۶ تاسيس شد.

سهامداران اين صندوق عبارت‌اند از:

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

پارك فناوري پرديس رياست جمهوري

شركت كارآفريني و فناوري ايران

موسسۀ توسعه فناوري نخبگان

موسسۀ توسعه علم و فناوري ايرانيان

اکنون استورم با جذب نیروهای متخصص و با پشتکار آماده است به مشتریان خود خدمت کند. و تا امروز توانسته است با رویکرد صادقانه مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: