با نرم‌افزار مدیریت پروژۀ پی‌گیر می‌توانید کارها را پیگیری کنید، پروژه و پرسنل را مدیریت کنید. پیی‌گیر برای تیکتینگ، مدیریت پرسنل و اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان به شما کمک می‌کند با افزونه‌هایی مانند مدیریت مخازن کد نرم‌افزاری، مدیریت حضور کارکنان، مدیریت اسناد و...

نرم‌افزار  مدیریت پروژه‌ی آنلاین پی‌گیر این امکان را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند که بتوانند:

  • همۀ کارهای خود را دسته‌بندی کنند
  • جز به جز مراحل کارها را تعریف کنند و به کارکنان واگذار سازند.

 بدین‌ترتیب مدیریت پروژه‌ها و کارهای جاری مجموعه، بسیار آسان خواهد شد و سوابق همۀ کارهای شرکت هم در سامانه نگهداری می‌شود.

 

واگذاری و گزارش‌گیری آنلاین کارها

از ویژگی‌های پی‌گیر این است که همۀ فعالیت‌ها به صورت آنلاین تعریف و واگذار می‌شود. هر کاربر، می‌تواند در فضای کاربری خود، کارهای محول‌شده به خود را مشاهده کند، گزارش پیشرفت کار خود را ثبت کند، زمان‌ صرف‌شده برای آن را درج کند و در نهایت آن را برای نفر بعدی ارسال کند.

 بدین ترتیب مدیریت مجموعه می‌تواند گزارش لحظه‌ای آنلاین کارهای محول‌شده به پرسنل را ملاحظه کند.

 

همه چیز با شما هماهنگ می‌شود!

هر مجموعه‌ای می‌تواند با پی‌گیر فرایندهای مختلف کاری خود را تعریف کند تا هر فعالیت، در مسیر و گردش‌کار از پیش تعیین‌شدۀ آن پیش برود.

فرایندِ کاری شامل این موارد است: نوع کار خاص، مراحل و وضعیت‌هایی که باید طی کند تا به نتیجه برسد.

 بر همین اساس می‌توانید گزارش‌هایی از سیستم تهیه کنید که چه کارهایی در چه بخش‌هایی انجام شده و هر کدام چقدر پیشرفت داشته و چه مقدار از کارها باقی مانده است.

 

دسترسی، هر کس به اندازه‌ای که لازم است!

پی‌گیر این امکان را هم فراهم می‌آورد که برای نقش‌های مختلف، سطح دسترسی تعریف شود. هر کاربر می‌تواند در هر پروژه‌ نقش خاصی داشته باشد و بر اساس آن نقش، دسترسی‌هایش در آن پروژه تعیین می‌شود. بنابراین دسترسی اعضای مجموعه به اطلاعات شرکت فقط در چهارچوب سطح دسترسی ایشان تعریف می‌شود.

 

هر کار چقدر وقت برده؟ هر کس چقدر کار کرده؟

ثبت زمان‌های کاری و تهیه گزارش‌ زمان کارکنان از دیگر امکانات پی‌گیر است. هر کاربر می‌تواند پس از انجام کار، زمان کار خود را ثبت کند. در نهایت می‌‌توان گزارش‌های مختلفی از زمان‌های کارکرد کاربران در بازه‌های مختلف و به تفکیک کارها و پروژه‌های انجام‌شده را از سامانه دریافت کرد.

 

و بسیاری از قابلیت‌های دیگر...

در کنار همۀ این امکانات، پی‌گیر قابلیت‌های دیگری نیز دارد؛ مثلاً می‌توان برای هر پروژه‌ وبلاگی تعریف کرد که اخبارش در آن منتشر می‌شود. فضای تعاملی گفت‌وگو برای اعضای هر پروژه در قالب تالار گفت‌وگو (Forum) در نظر گرفته شده است.

مهم‌تر از آن، سامانۀ دانش‌نامه‌ای مانند ویکی‌پدیا دارد که دانش و تجربه‌های حاصل از کارها ثبت می‌شود، سوابق آن نگهداری می‌شود و به تدریج رشد می‌کند و تکمیل می‌شود.

این‌ها فقط بخشی از قابلیت‌های پی‌گیر است. چون پی‌گیر افزونه‌هایی دارد که به صورت کاربردی به سامانه اضافه می‌شود و قابلیت‌های بیشتری برای کاربران به ارمغان می‌آورد. می‌توانید فهرست افزونه‌های پی‌گیر را در سایت Peygir.com ببینید.

شبکۀ فناوری و نوآوری ایران این امکان را برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا فراهم کرده است که این امکان را از طریق تینت دریافت کنند.


ابزاری قدرتمند برای مدیریت پروژه و تیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: