چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان همزمان با هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و جمعی از مسوولان و متولیان توسعه فناوری به مدت سه روز از 27 آذر ماه  در دانشگاه شریف برگزار می شود.
این نمایشگاه با هدف ارایه دستاوردها و توانمندی های شرکت های برخواسته از شریف با تاکید بر محورهای سلامت، انرژی، محیط زیست، فناوری اطلاعات، نفت، حمل و نقل و صنعت، فضای مناسبی را برای ارایه دستاوردهای فناورانه شرکت ها فراهم خواهد کرد.
در چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان که با همت مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، برنامه های متنوعی جهت هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و توانمندی های این شرکت‌ها از جمله برگزاری جلسات مذاکرات B2B، ایجاد ارتباطات مشترک برای یافتن همکاران صنعتی و سایر فرصت‌های قابل ارایه و همچنین بازدید خانواده شریف طراحی شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://stfp.sharif.ir/ مراجعه کرده یا با شماره های 5-66028963 تماس حاصل کنند.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: