شبکه فناوری و نوآوری ایران

انواع ایمیل‌هایی که برای قدردانی و افزایش وفاداری مشتریان می‌توانید ارسال کنید

انواع ایمیل‌هایی که برای قدردانی و افزایش وفاداری مشتریان می‌توانید ارسال کنید

آیا می‌دانید برای قدردانی از مشتریان و افزایش وفاداری آنها چه نوع ایمیلی باید ارسال کنید؟ در این مقاله هفت نوع ایمیل قدردانی از مشتری که می‌تواند آنها را راضی نگه‌داشته و باعث شود که دوباره بازگردند و از شما خرید کنند را بررسی می‌کنیم.
سؤال‌هایی که برای سنجش هوش هیجانی کارجویان می‌توانید بپرسید

سؤال‌هایی که برای سنجش هوش هیجانی کارجویان می‌توانید بپرسید

مؤثرترین تیم‌ها آن تیم‌هایی هستند که از نظر احساسی هوشمند هستند. در اینجا پنج سؤال وجود دارد که می‌توانید در مصاحبه‌های خود برای سنجش هوش هیجانی داوطلبان استفاده کنید. شناسایی هوشمندی احساسی - یا نبود آن - در دیگران، به‌ویژه برای کسانی که در پست‌های مدیریتی هستند حائز اهمیت است.
قوانین ارتباطی جدید در دنیای دورکاری

قوانین ارتباطی جدید در دنیای دورکاری

امروزه به دلیل قرنطینه، تقریباً 70 درصد از تمام ارتباطات بین تیم‌ها، مجازی شده است، و طبیعتاً این مسئله چگونگی کار کردن ما با یکدیگر را تغییر داده است. بنابراین، ضرورت دارد که با قوانین ارتباطی جدید در دنیای دورکاری آشنا شویم.
از علم برای ایجاد تغییرات رفتاری پایدار کمک بگیرید

از علم برای ایجاد تغییرات رفتاری پایدار کمک بگیرید

متخصصان یادگیری با درک چگونگی عملکرد مغز انسان، می‌توانند به سازمان‌های خود کمک کنند تا تغییرات رفتاری پایدار و ارزشمندی را ایجاد کنند. هنگامی که آنها چهار ساختار مغز که با تغییر فعال می‌شوند را درک کنند، می‌توانند اثرات تغییر را کم کرده و سازگاری و انعطاف‌پذیری کارمندان را افزایش دهند.
چطور به عنوان یک رهبر سازمانی، بازخوردهای مؤثری دریافت کنیم؟

چطور به عنوان یک رهبر سازمانی، بازخوردهای مؤثری دریافت کنیم؟

نکات ذکر شده در این مقاله به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را پیرامون فرآیند دریافت بازخورد مؤثر متمرکز کرده و استفاده از آن را در سازمان خود شروع کنید.
شاخص‌هایی که برای ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان می‌توانید اندازه‌گیری کنید

شاخص‌هایی که برای ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان می‌توانید اندازه‌گیری کنید

داشتن شاخص‌هایی برای ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا معیاری در مقابل رقبا داشته باشند و بتوانند از این طریق پا را از انتظارات فراتر گذاشته و به موفقیت دست یابند. در این مقاله شاخص‌هایی برای سنجش کیفیت خدمت به مشتریان را به شما معرفی می‌کنیم.
بهترین ابزارها برای برگزاری جلسات آنلاین فردی

بهترین ابزارها برای برگزاری جلسات آنلاین فردی

در این مقاله بهترین و معروف‌ترین انواع ابزار برگزاری جلسات آنلاین را به شما معرفی کنیم تا ضمن آشنایی با امکانات و توانایی‌های هرکدام، بتوانید از بین آنها مناسب‌ترین را برای فعالیت خود انتخاب کنید.
افزایش بهره وری در دورکاری، اگر از خانه کار می‌کنید این نکات را رعایت کنید

افزایش بهره وری در دورکاری، اگر از خانه کار می‌کنید این نکات را رعایت کنید

با ادامه یافتن اپیدمی ویروس کرونا و لزوم انجام وظایف شغلی به‌صورت دورکاری، مهم سلامت خود را حفظ کنید. برای دستیابی به این هدف، نکاتی برای داشتن یک احساس خوب و عالی در هنگام کار در خانه به منظور افزایش بهره وری در دورکاری ارائه شده.
مدیران حرفه‌ای به این روش با تعارض سازمانی روبرو می‌شوند

مدیران حرفه‌ای به این روش با تعارض سازمانی روبرو می‌شوند

مدیریت درست تعارض می‌تواند تبدیل به فرصتی برای یادگیری و پیشرفت سالم شود. تعارض‌های تیم شما چه کوچک باشند و چه خیلی بزرگ، می‌توانید از راهنمای مدیریت تعارض سازمانی در این مقاله برای حل مؤثر مسئله استفاده کنید.
به اعضای تیم خود برای رسیدن به اهداف گروه کمک کنید

به اعضای تیم خود برای رسیدن به اهداف گروه کمک کنید

یکی از مؤثرترین گفت‌وگوهایی که می‌توانید به عنوان یک مدیر با اعضای تیم خود داشته باشید، درباره‌ی اهداف آنها است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد چگونگی رسیدن به اهداف گروهی صحبت کنیم.