شرکت‌های خلاق و فناور فرهنگی کشور فرصت دارند تا 21 آبان امسال برای ثبت نام استقرار در پارک علم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی اقدام کنند تا از مزایای این پارک بهره مند شوند.

شرکت‌های خلاق و فرهنگی می‌توانند از مزایای استقرار در پارک علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی بهره‌مند شوند؛ تامین فضای استقرار و امکانات اداری در قالب دفاتر تجهیز شده، سالن‌های همایش، اتاق‌های جلسات و کنفرانس، برخورداری از حمایت‌های مالی از قبیل وام‌های کم‌بهره و ابزارهای مالی توسعه‌ای، برگزاری دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی؛ خدمات مشاوره مهندسی، مدیریتی، فرهنگی و هنری از جمله مزایای استقرار در این پارک است.
از دیگر اهداف این برنامه می‌توان به ایجاد و تقویت برندهای شرکت‌های خلاق در حوزه محصولات فرهنگی کشور و خدمات مبتنی بر فناوری و نوآوری؛ حل معضلات اجتماعی و مشکلات کشور نظیر رفع مشکلات کم‌آبی و خشک‌سالی و پسماند، کنترل آلاینده‌های زیستی و غیره با رویکردهای خلاق و نوآورانه؛ تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی و کسب‌وکارهای نوآورانه اشاره کرد.
فرایند پذیرش شرکت‌های مذکور در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی آغاز و شرکت‌های متقاضی به منظور ارایه درخواست می‌توانند تا تاریخ 21 آبان ماه 97  برای ثبت‌نام اقدام کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۴۴۲۹۷۵۸۶ (021) تماس حاصل کرده یا به آدرس اشرقی اصفهانی روبروی تیراژه خیابان قموشی کوچه هما دانشگاه علم و فرهنگ طبقه ششم پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مراجعه کنند. 
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: