معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از ایجاد شبکه مراکز نوآوری در این دانشگاه و از برگزاری استارتاپ های حوزه سلامت و گردشگری دانشگاه پیام نور در 2 کشور ارمنستان و عمان خبر داد.

کریمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: ایجاد پارک های علم و فناوری  و شکل گیری مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان به موازات مراکز نوآوری به طور جدی پیگیری می شود تا استان ها هم به شکل قوی تری در این زمینه وارد شوند.
وی پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان را بهترین فرصت برای درآمدزایی دانشگاه دانست و افزود: هم اکنون شکل گیری شبکه مراکز نوآوری دانشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری می‌شود و دانشگاه به دنبال ایجاد پارک علم و فناوری ویژه است تا بنا به جنس و رویکردهای آموزشی و پژوهشی خاص دانشگاه ، مراکز رشد زیر نظر این پارک ماموریت های خاصی را انجام دهند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور همچنین از برگزاری استارتاپ های دانشگاه پیام نور در سطح بین الملل در حوزه سلامت و گردشگری در 2 کشور ارمنستان و عمان خبر داد و گفت: قرار است یکی از این استارتاپ ها در کشور عمان تا قبل از آغاز سال 98 آغاز به کار کند، ضمن اینکه بنا داریم به زودی جشنواره استارتاپ های تازه نفس را نیز برگزار کنیم.
وی به شکل گیری انجمن های کارآفرینی دانشجویی با همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد این انجمن این است که بتوانیم ضمن برنامه ریزی مناسب برای دانشجویان،  آنهایی که توانمند هستند را شناسایی و به سمت مراکز نوآوری، هسته های فن آور و مراکز رشد هدایت کنیم.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: