ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سوم تا ششم دی‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سوم تا ششم دی‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود. 
ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران" همزمان با نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور" با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 3 تا 6 دی‌ماه امسال با سیزده موضوع «نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون» در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.
بر اساس سطح‌بندی محصولات بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی بین 10 تا 40 درصد تا سقف معینی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
 
به منظور تسهیل در ارایه حمایت‌ها، تمامی فرایندها ( اعم از ثبت پیش فاکتور و پیگیری بعدی آن‌ها) به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد بنابراین اعضای هیات علمی پیش از حضور در نمایشگاه، می‌توانند از طریق سامانه نمایشگاه به نشانی www.iranlabexpi.ir فهرست شرکت‌ها و محصولات حاضر در نمایشگاه، مشخصات و مستندات فنی آن‌ها را مشاهده کرده و مقایسه‌های لازم را با محصولات مشابه انجام دهند. 
همچنین مشخصات تماس خریداران دوره‌های قبل نیز به منظور آگاهی از کیفیت و عملکرد محصولات در سایت قابل رویت است. قبل از برگزاری نمایشگاه امکان صدور پیش فاکتور توسط شرکت‌ها وجود دارد، بهتر است هر یک از اعضای هیات علمی، ضمن بازدید از نمایشگاه، محصولات را بررسی و پس از مذاکره حضوری، پیش فاکتور دریافت کنند. 
معاونت بعد از برگزاری نمایشگاه تمامی پیش فاکتورهای ثبت‌شده را دسته‌بندی و برای اولویت‌بندی، تایید و عقد قرارداد در کارتابل الکترونیکی نماینده رسمی که از سوی آن دستگاه می‌شود، قرار خواهد گرفت. فرمت معرفی نماینده رسمی و رابط سامانه نیز قابل دانلود از سایت است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: