دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 10 الی 15 آبان ماه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولید کنندگان بازی‌های رایانه‌ای، استارتاپ‌ها و کشورهای عضو سازمان اکو در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

بخش‌های  پایگاه‌های اینترنتی-نرم افزارهای تلفن همراه-محتوای دیجیتال-فناوری و دانش دیجیتال-بازی و هنرهای دیجیتال-شبکه‌های اجتماعی-کسب و کارهای نوپا - کودک وفضای مجازی  و بخش بین الملل، از جمله بخش‌های اصلی این نمایشگاه است.

همچنین دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز قصد دارد از حضور شرکت‌های خلاق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال حمایت به عمل می آورد.
 

لذا شرکت‌های خلاق جهت  اجاره کانتر از تخفیف 50 درصدی جهت اجاره غرفه تا سقف 50 درصد از تخفیفات برخوردار خواهند بود .
شایان ذکر است که هزینه اجاره کانتر بدون احتساب تخفیف، 500 هزار تومان و هر متر غرفه در این نمایشگاه 150 هزار تومان می‌باشد.

شرکت‌های خلاق متقاضی به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات، می‌توانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهرماه درخواست خود را از طریق تماس با دبیرخانه خلاق به شماره 83532475-021 اعلام نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به آدرس اینترنتی sarmad.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: