بازار خدمات کسب و کار بازار ارائه خدمات در حوزه‌های متفاوت است؛ ازجمله: بازاریابی و تبلیغات، بازرگانی و امور گمرکی، حقوقی و مالکیت فکری و آموزشی و... این بازار با تنوع چشمگیری از کارگزاران خدمت شروع به کار کرده است و حامیان مقتدری بر آن نظارت می‌کنند. تلاش کرده‌ایم در این بازار تمام نیازهای کسب و کارها را در نظر بگیریم.

یکی از ماموریتهای شبکه ایجاد بستری برای توسعه کسب و کارها میباشد

همه‌ی کسب‌وکارها می دانند  که از زمانی که قلب یک کسب‌وکار شروع به تپیدن می‌کند به حمایت، راهنمایی و مشاوره‌ی افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی نیاز دارند. همین نیاز باعث شده است که مراکز رشد،‌ شتابدهنده‌ها و استودیوهای مختلفی شکل بگیرد.

 

همه چیز برای کسب و کار خوب

 

هر یک از این ارگان‌های خصوصی یا دولتی تلاش خود را می‌کنند تا نقش خود را برای رشد و ادامه‌ی حیات شرکت‌ها و سازمان‌ها به خوبی ایفا کنند. ناب‌ونو بازار خدمات کسب‌وکار شبکه نوآوری کشور است که با اتصال شرکت‌های استارتاپی و کارگزاران دولتی و خصوصی رشد متناسب و پایدار را برای شرکت ها در اکوسیستم نوآوری کشور فراهم  می‌کند. در ادامه به معرفی و بررسی تفاوت‌ها، امکانات و ویژگی‌های خاص این پلتفرم می‌پردازیم.

چرا شرکت‌های دانش‌بنیان و نو‌آور به حمایت‌های ویژه نیاز دارند

برخلاف شرکت‌های سنتی که موفقیت خود را در ۲ سال ابتدایی عمر خود بدست می‌آورند و به سود دهی می‌رسند، شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و استارتاپ‌ها در دو سال ابتدایی عمرشان بیشتر احتمال دارد که شکست را تجربه کنند. اکثر سازمان‌های دانش‌بنیان به تکنولوژی‌های به‌روز و بازار خاصی برای رشد خود نیاز دارند. علاوه بر آن سوالات، مشکلات و مسائلی که با آنها مواجه می‌شوند نسبت به بازار سنتی متفاوت است. به همین دلیل نیاز به حمایت‌های ویژه و دسترسی به مشاوران آگاه دارند.

ناب‌ونو پلتفرمی است که با ایجاد شبکه‌ای منسجم از کارگزاران و شرکت‌های فناور و نوآور و  دانش‌بنیان کمک می کند که با استفاده از ظرفیت های موجود در پلتفرم اولا وضعیت خود را بخوبی ارزیابی نمایند، از خدمات کارگزاران متخصص و تایید صلاحیت شده برای افزایش توانمندی های خود استفاده نمایند، در شبکه های  تجاری داخل و خارج از کشور عضو شوند، در نمایشگاه های مجازی موجود در پلتفرم  شرکت نمایند، از حمایت تمامی صندوق ها و مراکز حمایتی کشور بطور متمرکز  برخوردار شوند، اکثر سرویس های مورد نیاز خود را مانند سرویس های مالی، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، حقوقی و ... را از طریق کارکزاران موجود در پلتفرم تامین نمایند، با مشتریان خود ارتباط بگیرند، مکاتبه نمایند، تفاهم نامه امضا کنند و در نهایت قرارداد فروش منعقد نمایند همچنین با امکانات کامل تجارت الکترونیک موجود در پلتفرم فروشگاه مجازی فروش خدمات و محصولات خود را راه اندازی نمایند .

بازاری متنوع برای کسب و کارها

 

امکانات پلتفرم ناب‌ونو برای شرکت‌های عضو

هر سازمان حمایتی خدمات مختص خودش را دارد، ناب‌ونو با ایجاد پل ارتباطی بین کارگزاران، نهادهای حمایتی دولتی و خصوصی و شرکت‌های کوچک و بزرگ، فضایی را برای ارتباط سازنده و همه‌جانبه ایجاد کرده است. یک شرکت با عضویت در این پلتفرم نه تنها از شبکه‌ی افراد حاضر در این سامانه می‌تواند استفاده کند و خدمات منتورشیپ، راهنمایی و مشاوره دریافت کند؛ بلکه با معرفی ظرفیت‌های خود به سایر کسب‌وکارها، امکان همکاری در ابعاد بزرگتری را بوجود آورد و پروژه‌های قوی یا جدیدتری را دریافت یا ایجاد کند. در ادامه لیستی از امکانات این پلتفرم آورده شده است.

  • ایجاد پنل مدیریت کسب‌وکار اختصاصی.
  • بهره‌مندی از حمایت‌های مراکز دولتی مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآروی و شکوفایی، شبکه نوآوری کشور و…
  • استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های بزرگ صنعتی در قالب مشورت، حمایت، دانش و تکنولوژی، شبکه تجاری و ارتباطی و…
  • امکان مقایسه و انتخاب بین کارگزاران معتبر عضو و بهره‌مندی از امکانات آنها.
  • شرکت در نمایشگاه‌های مجازی به سادگی و بدون نیاز به آپلود مجدد اطلاعات.
  • همکاری با سایر شرکت‌های پلتفرم برای انجام پروژه‌های بزرگ‌تر در قالب‌های مختلف حقوقی.

 

بازاری متنوع برای کسب و کارها

 

علاوه بر موارد فوق که بخشی از خدمات حمایتی این پلتفرم هستند، با استفاده از ناب‌ونو، شما می‌توانید برای کسب‌وکار خود بازار جدید و بزرگ‌تری جهت ارائه‌ی خدمت و محصولات بوجود آورید. ناب‌ونو با ارائه‌ی خدمات زیر به رشد سریع‌تر و بهتر کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

  • ایجاد پایگاه مجازی برای کسب‌وکار شما
  • ارائه‌ی بازار مناسب برای فروش و بازاریابی محصولات و خدمات به سایر شرکت‌های متصل به پلتفرم.
  • ایجاد فضای امن جهت دریافت خدمات و محصولات مورد نیاز از کسب‌وکارها و کارگزاری‌های عضو شبکه.
  • استفاده از ابزارهای کامل تبلیغات و برندینگ شامل بلاگ، خبرنامه، گالری عکس و…
  • دسترسی به کیف پول اختصاصی
  • امکان دسترسی به درگاه بانکی متصل به حساب شرکت خود.
  • پایش به صورت مداوم و متوالی کسب‌وکار جهت اطلاع از نقاط ضعف و قدرت.

 

همه چیز برای کسب و کار خوب

 

 ویژگی‌هایی که ناب‌ونو را متمایز می‌کند

ناب‌ونو با ایجاد فضای اختصاصی برای هر شرکت و کارگزاری سردرگمی‌های احتمالی در این دنیای پر از ارتباط را کم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تنها به رشد خودتان فکر کنید.

  • ارائه‌ی امکانات به صورت کاملا آنلاین.
  • قابلیت ارسال RFP، پروپوزال، قرارداد، پیش‌فاکتور دریافت پول، نگهداری سوابق و بایگانی آنها در فضای ابری.
  • امکان ایجاد گزارشات تجمیعی و لحظه‌ای از میزان تبادلات مالی و اجرایی، ظرفیت‌های موجود و در اختیار بازار، ظرفیت‌های خالی و نیازهای برآورده‌نشده‌ی بازار خدمات برای شبکه نوآوری و کمک به سیاست‌گذاری و جهت دهی حمایت‌ها در جهت اثربخشی بهتر.
  • امکان جست‌وجوی پیشرفته بر روی خدمات، محصولات، ویژگی‌ها، تگ‌ها و پارامترهای دیگر.
  • امکان اتصال همزمان به تعداد زیادی نمایشگاه داخلی و خارجی مجازی تخصصی روی پلتفرم.

 

با وجود اینکه چشم امید خیلی از کسب‌وکارها به برگشتن به دوران پس از کروناست اما باید گفت تاثیری که کرونا بر روی زندگی و کسب‌وکارها گذاشته است بسیار بیشتر از آن است که بتوان امیدوار بودکه به زودی همه چیز به حالت عادی بر می‌گردد. ناب‌ونو با ویژگی‌های مختلفی که دارد شما را از قید و بند زمان و مکان آزاد می‌کند و کمک می‌کند که کسب‌وکارتان را به افراد، شرکت‌ها، کارگزاران و نهادهای مختلف معرفی کنید و از همراهی، راهنمایی، خدمات و محصولات آنها در آن واحد استفاده کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: