بازار خدمات کسب و کار یک بازار ارائه خدمات در حوزه های متنوعی اعم از بازاریابی و تبلیغات، بازرگانی و امور گمرکی، حقوقی و مالکیت فکری و آموزشی و . . . است. این بازار با تنوع بسیار زیادی از کارگزاران خدمت شروع به کار کرده است و تحت نظر حامیان مقتدری می باشد. در این بازار تلاش شده است تمام نیازهای یک کسب و کار در نظر گرفته شود.

شبکۀ فن‌آوری و نوآوری ایران، همان‌طور که از نامش پیداست یک شبکه است و در پی شبکه‌سازی برای پیشرفت شرکت‌ها و استارتاپ‌هاست.

یکی از شبکه‌سازی‌های این مرکز برقراری ارتباط بین کارگزاران و تسهیل‌گران و شرکت‌ها است. بستر این شبکه‌سازی در بازارهای سایت تینت، در سه بخش «دریافت خدمات»، «کارگزاری» و «حامی» دیده می‌شود.

در بخش دریافت خدمات فهرستی از انواع خدماتی را می‌بینید که به رونق کسب و کار کمک می‌کنند. در کنار عنوان خدمات پیشینۀ کاری کارگزار هم آمده است.

بازار خدمات کسب و کار

 

بازار خدمات کسب و کار در تینت

در بخش حامی با شرکت‌ها و نهادهایی آشنا می‌شوید است که در قالب مسئولیت اجتماعی یا مأموریت، کمک‌هزینه یا تسهیلات مالی به شرکت‌ها ارائه می‌کنند.

در این بخش می‌توانید پس از انتخاب کارگزار و حامی، شرح درخواست خود را برای کارگزار بفرستید و پاسخ خود را دریافت کنید.

بخش کارگزاران برای کسانی است که می‌خواهند به عنوان کارگزار عضو شبکه شوند. با انتخاب سرفصل و عنوان خدمت و ارائۀ مستندات و مدارک، و تأیید شبکه، فهرست خدمات در دسترس همه قرار می‌گیرد.

بخش حامی به شما کمک می‌کند متناسب با مأموریت یا مسئولیت اجتماعی خود از خدمات این بازار حمایت کنید. در این بخش هم بعد از مراحل انتخاب عنوان خدمت، ارائه مدارک و تأیید تینت، در فهرست حامیان قرار می‌گیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: