پردیس سامیت با هدف گردهمایی و ایجاد هم افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است. تا کنون دو دوره از این رویداد برگزار گردیده است که در سال‌های ۲۰۱۸ برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و ۲۰۱۹ مدیران شتابدهنده ‌های نوآوری دورهم جمع شدند.

در فضای استارتاپی عده‌ای برگزارکننده رویداد کارآفرینی هستند؛ عده‌ای دیگر مربی کارآفرینی؛ افرادی نیز در شتاب‌دهنده‌ها فعالیت می‌کنند و هرکدام به نحوی به فضای کارآفرینی گره خورده‌اند. با تمام حواشی موجود این افراد با چالش‌ها و سختی‌های کار خود به اکوسیستم کارآفرینی کشور کمک شایانی کرده‌اند. پردیس سامیت با هدف گردهمایی و ایجاد هم افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است. تا کنون دو دوره از این رویداد برگزار گردیده است که در سال‌های ۲۰۱۸ برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و ۲۰۱۹ مدیران شتابدهنده ‌های نوآوری دورهم جمع شدند.

پردیس سامیت ۲۰۲۰؛ گردهمایی بیش از ۲۵۰ مدیر شتاب‌دهنده و شرکت‌های نوآور

سومین دوره پردیس سامیت ۲۰۲۰ که در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در پارک فناوری پردیس برگزاری خواهد شد، مدیران شتابدهنده ‌های نوآوری  و برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی گرد هم  می‌آییند و از چالش‌های و مشکلات فعلی رویدادهای کارآفرینی می‌گویند. به‌علاوه در این گردهم‌آیی بخش‌های آموزشی نیز برای برگزارکنندگان رویداد در نظر گرفته شده تا با استفاده از تجربه‌های یکدیگر از این به بعد رویدادهای با کیفیت‌تری را شاهد باشیم. این رویداد به شبکه‌سازی شما با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و سایر برگزارکنندگان رویداد در سراسر ایران کمک خواهد کرد. همچنین در مدت اقامت شما در پارک فناوری پردیس برنامه‌های متفاوت و شادی ترتیب داده شده تا فضای تعاملی بین شرکت‌کنندگان تسهیل گردد.

برای نام نویسی به نشانی اینترنتی پردیس سامیت مراجعه کنید.

مهدی عظیمیان در نشست خبری سومین رویداد سامیت ۲۰۲۰ گفت: رویداد پردیس سامیت با هدف گردهمایی و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است، این رویداد محلی برای همفکری و رفع چالش‌های موجود در عرصه کارآفرینی در کشور است.

وی بیان کرد: تاکنون دو دوره از این رویداد برگزار شده که در سال‌های ۲۰۱۸ گردهمایی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و ۲۰۱۹ مدیران شتاب‌دهنده‌های نوآوری بوده است.

وی اظهار داشت: در فضای کارآفرینی افراد زیادی در نقش‌های گوناگونی مشغول به کار هستند، در این میان عده‌ای برگزارکننده رویداد کارآفرینی و یا تسهیل‌گر رویداد هستند، عده‌ای دیگر مِنتور یا مربی کارآفرینی؛ افرادی نیز در شتاب‌دهنده‌ها فعالیت می‌کنند و هر کدام به نحوی به فضای کارآفرینی گره خورده‌اند، با تمام حواشی موجود این افراد با چالش‌ها و سختی‌های کار خود به فضای کارآفرینی کشور کمک بسزایی کرده‌اند.

عظیمیان گفت: پردیس سامیت با هدف گردهمایی و ایجاد هم افزایی بین این فعالان اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است، در این گردهمایی بخش‌های آموزشی نیز برای برگزارکنندگان رویداد و مدیران شتابدهنده ها در نظر گرفته ایم تا با استفاده از تجربه‌های یکدیگر از این به بعد رویدادهای با کیفیت‌تر و شتابدهنده‌هایی با فعالیت جدی‌تر داشته باشیم.

وی ادامه داد: این رویداد برای شرکت‌کنندگان، فرصت‌های مختلف از جمله آموزش، شبکه‌سازی با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و مدیران شتابدهنده‌های نوآوری و همچنین سایر فعالان اکوسیستم کارآفرینی، فراهم خواهد کرد و محلی برای همفکری و رفع چالش‌های موجود در عرصه کارآفرینی است، این رویداد به شبکه‌سازی فعالان استارتاپی سایر شهرها با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و سایر برگزارکنندگان رویداد در سراسر ایران کمک خواهد کرد.

عظیمیان بیان کرد: پردیس سامیت ۲۰۲۰ شامل بخش‌های متنوع از جمله برگزاری کارگاه‌ آموزش اصول برگزاری رویداد و بررسی تجارب شرکت‌های بزرگ و برگزاری پنل‌ها و نقش رویدادها در اکوسیستم کارآفرینی و بررسی چالش‌های منتورینگ است .

وی گفت: امسال در سومین دوره از این رویداد ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر اعم از مدیران شتابدهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های بزرگ نوآور حضور خواهند داشت.

همچنین در این نشست سید داوود متولی دبیر برگزاری رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۰ با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ رویداد کارآفرینی را حمایت کرده ایم، گفت: جرقه اولیه رویداد سامیت از سال ۹۶ زده شد و هدف اصلی آن هم‌افزایی و ارتقای آموزش در حوزه کارآفرینی و شتاب‌دهندها است.

وی بیان کرد: حرکت به سمت بین‌المللی شدن و تولید محتوای انگلیسی و نیز گردهم آوردن برگزارکنندگان و مدیران شتابدهنده‌ها از عمده تفاوت این دوره نسبت به سال‌های گذشته است.

متولی اظهار داشت: با حمایت از مرکز شتاب‌دهی، موج عظیمی از تحولات در حوزه کارآفرینی ایجاد شده است به طوری که طبق نظرسنجی‌های اولیه کیفیت برگزاری رویدادهای این چنینی ارتقا یافته است، مدل اصلی رویداد بیشتر شبیه مدل کمپینگ است که شتاب‌دهنده‌ها به مدت دو روز گردهم جمع می‌شوند، این رویداد ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: