ارائه بازخورد به کارکنان چه اهمیتی دارد؟

ارائه بازخورد به کارکنان چه اهمیتی دارد؟

کارکنان باید از نحوه عملکرد خود، انتظارات شرکت، اهداف و زمینه‌های پیشرفت آن آگاهی کامل داشته باشند. این امکان فراهم نخواهد شد مگر اینکه مدیر اقدام به ارائه بازخورد به روش‌هایی مناسب کند. بنابراین برخلاف باور عموم، ارائه بازخوردهای سازنده نه تنها منجر به اینجاد کدورت نخواهد شد بلکه اثرات مثبت بسیاری دارد.
تقویت مهارت‌های نرم در محیط کار

تقویت مهارت‌های نرم در محیط کار

امروزه توصیه می‌شود که مدیران در هنگام مصاحبه با متقاضیان کار به منظور استخدام، علاوه بر مهارت‌های سخت به مهارت‌های نرم نیز توجه کنند چرا که طبق تجربه، کارمندان با هوش هیجانی بالا عملکرد بهتری دارند. اگرچه خدمات و تجارب ارائه شده در محیط کار می‌توانند مهارت‌های نرم هر فردی را پرورش دهند.
توصیه‌هایی برای بهره‌مندی از تفکر نقادانه در محل کار

توصیه‌هایی برای بهره‌مندی از تفکر نقادانه در محل کار

طبق تجربه وجود تفکر انتقادی یا همان تفکر نقادانه در محل کار، می‌تواند تمایز ویژه‎ای بین خوب بودن و برتر بودن هر نوع کسب‌وکاری ایجاد کند. بنابراین اگر حداکثر استفاده از آن نشود، با وجود اختصاص بیشترین بودجه یا گسترده‎ترین داده‎ها کسب نتیجه مطلوب دشوار خواهد شد.
چطور به کارکنان بازخورد سازنده دهیم؟

چطور به کارکنان بازخورد سازنده دهیم؟

تجربه نشان داده است که ارائه بازخورد موثر به کارکنان از سوی مدیران، نه تنها باعث ایجاد ناراحتی یا کدورت نمی‌شود بلکه به تقویت سطح اعتماد و ارتباطات آن‌ها کمک زیادی می‌کند. اما مهم این است که چطور باید بازخورد داد.
اقدام‌هایی برای بهبود گردش اطلاعات در سازمان

اقدام‌هایی برای بهبود گردش اطلاعات در سازمان

بهبود گردش اطلاعات در سازمان نیازمند تمهیداتی است که بخشی در قالب‌های نرم‌افزی و سخت‌افزاری و بخشی دیگر در چارچوب فرهنگ سازمانی در نظر گرفته می‌شوند.
توصیه‌هایی برای بهبود فرهنگ دورکاری در تیم

توصیه‌هایی برای بهبود فرهنگ دورکاری در تیم

بهبود فرهنگ دورکاری به طور خاص در تیم‌های دورکار همواره می‌تواند یکی از دغدغه‌های مدیران و رهبران گروه‌های کاری باشد. برای هماهنگ‌سازی بیشتر اعضای تیم و ارتقاء فرهنگ دورکاری چه باید کرد؟
راهنمای تعیین استراتژی برای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا

راهنمای تعیین استراتژی برای تامین مالی کسب‌وکارهای نوپا

استراتژی تامین مالی برای استارتاپ و کسب‌وکارهای نوپا موضوعی است که برای تدوین آن باید زمان و هزینه مناسبی صرف کرد. زیرا هیچ سرمایه‌گذاری بدون اطلاع از برنامه مدون کسب‌وکار شما، پول خود را صرف ارتقاء آن نمی‌کند.
آموخته‌هایی از استارتاپ‌های شکست خورده

آموخته‌هایی از استارتاپ‌های شکست خورده

استارتاپ‌‌ها به نوعی یک بخت‌آزمایی فناورانه به حساب می‌آیند. کم‌تر دیده شده یک استارتاپ به صورت کج‌دار و مریز به حیات‌اش ادامه داده باشد. تغییرات این دنیا آنقدر سریع است که یا استارتاپ‌ها و بودجه نسبتا اندک اولیه‌شان را حذف می‌کند یا آنها را به عرش می‌رساند.
نکاتی برای بهبود خدمات پشتیبانی مطابق با درخواست مشتریان

نکاتی برای بهبود خدمات پشتیبانی مطابق با درخواست مشتریان

بهبود خدمات پشتیبانی طبق خواسته‌های مشتریان هم کار سختی است و هم آسان. سخت از آن جهت که شنیدن صدای مستقیم مشتریان دشواری‌های خودش را دارد و آسان از این منظر که فناوری‌های دیجیتال و تکنیک‌های بازاریابی شما را در این راه تنها نمی‌گذارند.
راهنمای همسوسازی اعضای جدید تیم در شرایط دورکاری

راهنمای همسوسازی اعضای جدید تیم در شرایط دورکاری

دورکاری در قیاس با فعالیت حضوری متفاوت است. دورکاری پدیده جدیدی محسوب می‌شود و بسیاری از انسان‌ها با آن ارتباط برقرار نکرده‌اند. همین موضوع وقتی قرار باشد تیم‌های دورکار تشکیل بدهید کارتان را دشوار خواهد کرد.
۷